Dumanlar tütüyorken Filistin toprağında Vicdanları sızlatır çocukların ölümü Dünyanın gözü olsa barışın yaprağında Kimseye fayda etmez toprakların bölümü
Susarsın, haksızlığa gelmeyince işine Tarihe yön verecek mazlumların gözleri Canavara dönüşmüş, kan bulaşmış dişine Kin, hırs, nefret kokuyor söylediği sözleri
İmanla savaşıyor karşısında ordular İhtiyaçları yoktur silaha tapmaya Kiminle olursan ol, bogacak korkular Yeminler etmişsiniz sofradan pay kapmaya
Şeytanla dostlugunu bilmeyiz sanmayasın Sahipsiz gördüğünü ezmeye gücün yetmez Ensesi kalınların sözüne kanmayasın Eline kan bulaştı yıkayınca gitmez
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** F İ L İ S T İ N *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** F İ L İ S T İ N *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haksızlıga zulme boyun egdigimiz sürecee böyle olayların savaşların kaçınılmaz oldugunu bilmemiz gerekir bugün Filistindeki şiddete ses çıkarmazsak yarın bizim başımıza gelmeside kaçınılmaz olur.
Haksızlıga zulme boyun egdigimiz sürecee böyle olayların savaşların kaçınılmaz oldugunu bilmemiz gerekir bugün Filistindeki şiddete ses çıkarmazsak yarın bizim başımıza gelmeside kaçınılmaz olur.
Haksızlıga zulme boyun egdigimiz sürecee böyle olayların savaşların kaçınılmaz oldugunu bilmemiz gerekir bugün Filistindeki şiddete ses çıkarmazsak yarın bizim başımıza gelmeside kaçınılmaz olur.
Haksızlıga zulme boyun egdigimiz sürecee böyle olayların savaşların kaçınılmaz oldugunu bilmemiz gerekir bugün Filistindeki şiddete ses çıkarmazsak yarın bizim başımıza gelmeside kaçınılmaz olur.