Yok Kardeşim olur mu... bukalemun değildik Eyvallahım olmadı kendini bilmeyene Ne rengimiz değişti ne yerlere eğildik Asalaktan bit,pire... olmazdı bizde kene...
Uğraşırdık vesselam; kuyruktaki püskülle Kabul etsem itliği yanaşmazdım belki de Yazı alna yazılmış, gizlenmiyor kâkülle Kuyruğunu kıstırıp kaçmak olur mu bizde
Velhasıl girdik dama, olduk kader mahkûmu Yankılanır dört duvar, oda “Eyvah ki eyvah!..” O değil de;hasretlik, yüreğine koydu mu Ne onulmaz yaradır: “Ah çekersin ki ne ah!.."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahkûm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahkûm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Velhasıl girdik dama, olduk kader mahkûmu Yankılanır dört duvar, oda “Eyvah ki eyvah!..” O değil de;hasretlik, yüreğine koydu mu Ne onulmaz yaradır: “Ah çekersin ki ne ah!.."
Kader çizgisinde, kader mahkûmu olmak var ise, son sözü de alın yazısı belirlemişse,tedbirler hükümsüz kalır.Kaderlerini de,kederlerini de tek başına çekerler.Çok gerçekçi şiir. Şiirle,fon resmi güzel bir kombinasyon olmuş. Bu kez duyguların anlatımı farklı.Başarılarınız daim olsun.Anlam yüklü şiirinizi kutluyorum.