Minik bir kıvılcımla beden tümden afattı Rabb’ini anmaz iken sudan medet umarsın Düşünseydin bulutu ırmağı kim yarattı Farkında değil misin hala İblis’e yârsın Oysa bir zerre acı kurtuluşa fırsattı.
Nasıl bu denli sağır, böyle kör olur insan Yanıbaşında duran nârına dönük iken Bari yandım deyince hatırlansaydı iman Sızının kasvetinden gözlerini yumarken Tek Allah’tı yanında dilenirken el-aman, Ve hala kalbin şirkte günahın bin tomarken Ateşe razı geldin inkarı seçtiğin an.
Boğulmaya az kala hataların selinde Gerçekle yüzleşmekten kaçıp da ne olacak Bir hançerlik canın var Azrail’in elinde Kainatın tapusu üstüne mi kalacak Yazık Vallahi yazık kıyamet evvelinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YAZIK_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YAZIK_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boğulmaya az kala vebalinin selinde Gerçekle yüzleşmekten kaçıp da ne olacak Bir hançerlik canın var Azrail’in elinde Kainatın tapusu üstüne mi kalacak Yazık Vallahi yazık kıyamet evvelinde.
yüreğine nefesine yetkin kalemine sağlık canım çok anlamlı düşünnnn diyen gerçekler.başarıların bitimsiz olsun.sevgimle.
Minik bir kıvılcımla beden tümden afattı Rabb’ini anmaz iken sudan medet umarsın Düşünseydin bulutu ırmağı kim yarattı Farkında değil misin hala İblis’e yarsın Oysa bir zerre acı kurtuluşa fırsattı.
Nasıl bu denli sağır, böyle kör olur insan Yanıbaşında duran nârına dönük iken Bari yandım deyince hatırlansaydı iman Sızının kasvetinden gözlerini yumarken Tek Allah’tı yanında dilenirken el-aman, Ve hala kalbin şirkte günahın bin tomarken Ateşe razı geldin inkarı seçtiğin an.
Boğulmaya az kala vebalinin selinde Gerçekle yüzleşmekten kaçıp da ne olacak Bir hançerlik canın var Azrail’in elinde Kainatın tapusu üstüne mi kalacak Yazık Vallahi yazık kıyamet evvelinde.
Kendine ettiğini kimse sana etmiyor Bu inat bu asilik söyle nereye kadar Doğru konuşan sözü kulağın işitmiyor Uzaktan gördüğümde sandım iki kafadar Bir muhabbet şeytanla konuş konuş bitmiyor Sen yolunu çizmişsin kabul et ki yerin dar Salasız gömüleni Hakk bile affetmiyor.
16 Kasım 2012 / NÜS
Mana dolu nasihat içeren dizeler okudum dinledim üstadım, Kaleminize yüreğinize sağlık Yürek sesiniz hiç dinmesin Saygılar selamlar............
Kimler gelmedi geçmedi ki şu dünyadan ah biz insan oğlu her bakışlara âma oluyoruz Rabbim bizi af etsin canım Kalem diyarın var olsun Her dem sevgilerimle canım
Kendine ettiğini kimse sana etmiyor Bu inat bu asilik söyle nereye kadar Doğru konuşan sözü kulağın işitmiyor Uzaktan gördüğümde sandım iki kafadar Bir muhabbet şeytanla konuş konuş bitmiyor Sen yolunu çizmişsin kabul et ki yerin dar Salasız gömüleni Hakk bile affetmiyor.
Derin duygulara musaır çok güzeldi şiir kaleminiz var olsun güzel eseri yorumu tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
Sevgili kızım.Şiirin harika bir didaktik şiirdi ve pek çok konuda ders veriyor. Cennette yaşayacak olan Müslümanların önemli özelliklerinden biri, onların dünya hayatındayken de, tüm peygamberleri, Allah’a iman eden, çaba gösteren her salih insanı ve geçmişte yaşamış bütün Müslümanları çok sevmeleridir. İman edenler Allah’ın rızasını kazanmak için çaba gösteren tüm salih müminlere yakınlık duyar, onları kendilerine yakın birer dost ve veli edinirler.Allah sevgisi her şeyin başı ve bütün sevgilerin de en saf, en duru kaynağıdır.İnsan olarak bizler ancak onunla yaşayabiliriz. Varlığın özü, esası O´nun sevgisidir; neticesi de Cennet şeklinde o ilâhî muhabbetin bir açılımıdır.Orada sevgi ,orada tertemiz,saf duygularvardır.Şeytan cehennemde yanmaktadır.Yaşarken şeytanı dost edinip şirke bulaşanlarda onunla birlikte yanmaktadırlar. Tek amacımız hayatta iken Sırat_ı Müstakimin üzerine oturmuş,bizi her an caydırmak için bekleyen,ayağımıza çelme takmağa hazır olan şeytana uymamak ve Allah'ın dediklerinden çıkmamamtır.
Sevgili kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum.ekliyorum.hoşçakalın.
Cennet - Cehennem Her Geçen Gün, Sensizliğimi Biraz Daha Yüzüme Vururken, Kendime olan Küskünlüğüm çığ gibi büyüyor.. Bilirsin! Dilsiz olurum yanında, Haykırmak istesem de haykıramam… Anlatamam.. İçimdekileri.. Çünkü anlatacak kelimeler icat edilmemiş henüz.. Defalarca Kaçış planı yapmama rağmen, Kaçamıyorum.. İstemiyorum kaçmayı… Ama biliyorum! Bana huzur verecek Cennet de Sen de, Beni delice yakacak Cehennem de…
Minik bir kıvılcımla beden tümden afattı Rabb’ini anmaz iken sudan medet umarsın Düşünseydin bulutu ırmağı kim yarattı Farkında değil misin hala İblis’e yarsın Oysa bir zerre acı kurtuluşa fırsattı.
Nasıl bu denli sağır, böyle kör olur insan Yanıbaşında duran nârına dönük iken Bari yandım deyince hatırlansaydı iman Sızının kasvetinden gözlerini yumarken Tek Allah’tı yanında dilenirken el-aman, Ve hala kalbin şirkte günahın bin tomarken Ateşe razı geldin inkarı seçtiğin an.
Boğulmaya az kala vebalinin selinde Gerçekle yüzleşmekten kaçıp da ne olacak Bir hançerlik canın var Azrail’in elinde Kainatın tapusu üstüne mi kalacak Yazık Vallahi yazık kıyamet evvelinde.
Kendine ettiğini kimse sana etmiyor Bu inat bu asilik söyle nereye kadar Doğru konuşan sözü kulağın işitmiyor Uzaktan gördüğümde sandım iki kafadar Bir muhabbet şeytanla konuş konuş bitmiyor Sen yolunu çizmişsin kabul et ki yerin dar Salasız gömüleni Hakk bile affetmiyor.
cevabımın neresi kötü valla anlayamadım..ama üzülürsen sen,ben de üzülürüm..yazmışsın bana ve sonra cevap hakkı tanımadan kapatmışsın kapılarını..ne diyeyim ki..seni kırmamak için her yazdığıma dikkat ederken:((((
Gerçekle yüzleşmekten kaçıp da ne olacak
Bir hançerlik canın var Azrail’in elinde
Kainatın tapusu üstüne mi kalacak
Yazık Vallahi yazık kıyamet evvelinde.
yüreğine nefesine yetkin kalemine sağlık canım çok anlamlı düşünnnn diyen gerçekler.başarıların bitimsiz olsun.sevgimle.