(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ters Olası Düz Hayatlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ters Olası Düz Hayatlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kızım.İnsanın başından olumsuz bir sevgi fırtınası geçtiği zaman zaten herşey ters yüz olur.Eğer bide seviyorsan yandı keremin arpa tarlası.böyle zamanlarda o kişiyi unutmak için, ondan vazgeçtikten sonra ona karşı hayranlık yada nefret duyguları beslememeniz gerekir. Özellikle de bir sebepten ayrıldığınız yada sizi reddeden birine karşı nefret besleyebilirsiniz; fakat nefretiniz onu unutmanızı zorlaştıracaktır.Çünkü her nefret ettiğiniz anda yaşadığınız güzel günlerde aklınıza gelecek ve bu sefer özlem tazelenecektir.En iyisi Allah'a bol bol dua edip onun sevgisini sizin içinizden almasını istemek sevgili kızım......
Sevgili çocuğum. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya şiire uygun bir şiir ekliyorum,hoşçakalım.
Arif Susam Aşkımız Bitmesin
Seni buldum bırakmam Seni gördüm başkasını tanımam Hayat bir oyun Bense bir oyuncak Oynamaktan bıktım usandım Mutluluk bizim olacak Aşkımız bitmesin Bize göz değmesin Seni kimse sevmesin Ölürüm o zaman ölürüm Yar dedim aşkına yandım Can dedim canımdan ayırmadım Gidersen ölürüm canım Ne olur gitme
NADİDE DİZELER. ACABA ÖYLE OLSAYDI YAŞAMAK DA DEĞİŞİR MİYDİ? SANIRIM DEĞİŞMEZDİ. NE OLURSA OLSUN YİNE DE KARAMSAR OLMAMAK İLERİYE UMUTLU BAKMAK LAZIM VE DE DUYARSIZ KALMAMAK GEREK. GERÇİ ÖYLE BİR TOPLUM OLMUŞUZKİ GENELDE DUYARSIZ KALIYORUZ KİMİ OLAYLARA. Ters mi oldu Herşey Üst alt oldu sanki.
Amaan..
Olsun varsın vesselâm Biz işimize bakalım. SAYGILARIMLA...
üst alt olsa ne sevinirdim hani bende... Benim rengim zaten mavi pembe olsun olmasın isterse mor olsun ama illaki üst alt olsun diyorum ben şairem....Garip bir ego deme sakın;)))) şiiri yazan sensin;)))))
Canım benim bizim işimize bakmamız için içinde yaşadığımız koşulların ve düzenin de yerine oturması gerek. Şiirin aşk sarhoşu bir kadını anlatıyor sanki,
Herşey yer değiştirsin kalksın yasaklar, Can cana canan olsun, yakınlaşsın uzaklar... Kıskanma fesat kin ve sevgisizlik kalksın tuzaklar, Kadın pembe olsun erkek mavi, yürekler izin verir mi? Tebrik ederim.ç Çok güzel bir şiirdi. Saygımla ...
Gök bakır olsun Yerler kızıl Değişsin görüntüsü Dünyanın. Bunlar nasil guzel cumleler boyle cok hosuma gitti sen pembe ol ben mavi kutladim yazan yuregi ve kalemini Basarilarinin devamini dilerim sairem. Saygilarimla