(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİSE ÇİSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİSE ÇİSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evettt daglara giden gitti ..... dönen döndü ... gidip de dönemeyenler de oldu mutlaka... ama o daglara gidenlerin gözü karadir ... orda yitseler de , öyle bir ölüm ne güzel derim ben ... tabii hicbir dagci daglara ölmek icin gitmez ... Rabbim korusun onlari ...
simdi karlar gecit vermez artik zirvelere ...
"gelinliğini giyecek dağlar."
biliyor musun sevgili Saban arkadasim , ben Uludag'in eteklerinde dünyaya geldim... ilk gözümü actigimda o dagi gördüm... yarenligimiz vardir ... iyi taniriz birbirimizi .... tam da bu zamanlar gercekten aynen senin de siirinde dedigin gibi kar kokardi hava .... hemen basimizi daga ceviridik ... bir de ne görelim öyle doruklarina Uludag'in kar gece yagivermis ... ve birkac güne kalmaz sehre de düserdi kar ...
Bana öyle geliyor ki döndün sen bu gün kente havasından seziyorum kar yağıyor usul usul görmesem de dağları duyuyorum serinliğini dağlar işte senin gibi giyiniyor gelinliğini ...
Bana öyle geliyor ki çok uzakta değilsin haykırsam sanki duyacaksın sesimi sessizlikte çisil çisil yağmur yağıyor kente şimdi belli ki sen de beni çok özlemişsin ...
Bana öyle geliyor ki beni duyuyorsun iliklerinde ne geçiyorsa içinden üflemişsin havaya suya senin kokun geliyor sesin karışıyor doğaya yağan yağmur esen rüzgâr aşka davet mektubu gibi ...
Bana öyle geliyor ki küstün şimdi kendine akrep zehir kusuyor yelkovansa arı gibi yazdan kalma balını tüketiyor kovanında her saniye özlemişsin kırları hüzün çiçek açtı birden bastı yine karanlık nafile ...
... Kâlp kâlbe karşıdır derler olur da bu kadar olur yalan değil , gerçek düşler az önce Cengiz geldi çarşıdan arabanla geçip gitmişsin görmüş seni karşıdan tanrım ; azıcık akıl verdin alma ne olur başımdan ... . . . bırakmadan elimden kâğıdı ve kalemi seninle ağlayıp gülerken sende seyredip âlemi varsın yağsın sağanak ister deli de ister avanak bu deli senin delin yüzünü görmeden bak...
Çise çise yağmış yine duygular.
Islaklığında okuduk mısraları.
Hoş ve anlamlıydı şiiriniz.
Efendim, tebriklerimiz çokçadır...