(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ON KASIM BİR ŞAHLANIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ON KASIM BİR ŞAHLANIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gazi Mustafa Kemal millet davası, millet ülküsü, millet çıkarları, millet hedefleri, millet politikaları, millet özlemleri ve beklentileriyle yaşayarak ve yalnız ona hizmet ederek Atatürk oldu. Ne mutlu ki böyle eşsiz bir lider Türk milletinin bağrından çıktı.Böyle bir lideri Allah bize tekrar bahşeder mi bilemiyorum.Ne çok ihtiyacımız var değil mi değerli hocam. Beğeniyle okudum şiirinizi. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Ne padişah ne esaret, ne kulun kula kulluğu; Özgür bireyi yarattı, o öğretti mutluluğu
O kaldırdı hilâfeti, yıktı köhne saltanatı Devrimci düşüncesiyle ışıttı tüm kainatı
........Ata'ya olan sevgi, saygı ve minnet anlam bulmuş güçlü kalem ile dizelerde. .......Ata'mızı bir kez daha anıyor ve kutluyorum güçlü kalem sahibini.
Anıtkabir mezar değil, bütün milletin kâlbidir Bizi ölümden kurtaran, şanlı istiklâl harbidir! ****************************************************** İşte tüm duyguların özeti... Fazladan ne söylenebilir ki?. Hocam, takdirlerimle...
Ne mutlu ki böyle eşsiz bir lider Türk milletinin bağrından çıktı.Böyle bir lideri Allah bize tekrar bahşeder mi bilemiyorum.Ne çok ihtiyacımız var değil mi değerli hocam.
Beğeniyle okudum şiirinizi.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.