en güzel olana en muhteşem alana konar besteler armağan ederdik birbirimize asarak kendimizi bakışlarımıza.
birbirimizden sıkılmaz daha da sokulur daha da oldururduk an(ı)larımızı ve zamanları boş yere işgal etmezdik sabah da akşam da duru bir aşka dolu dolu vakitlerle soluklanırdık ki temiz bir sevgiye yaslanmadan baş koyamazdık yastığa geceleri.
II.
en iyisini en albenisini isterdik düştüğünde avuçlarımıza mutluluklar.
değişik fırsatlar peşinde koşar huzuru cenneti kalırdık ele avuca sığmaz buluşmalarımızın ki bütün kavuşmalarımız bu yüzden alkışlanası sonlarla elveda derdi o gün(ümüz)e.
III.
sonra sonralarımız üç noktayla devam ederdi ömürlük yolculuğuna.
yani bitmezdi dudaklarımıza yakışan kurdi şarkı yani gitmezdi bir yere birimiz birimizden ayrı ve apayrı geçerdi sevdaya yeminli (o) altın çağımız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DURU AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DURU AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günümüz aşkları hormonlu oldu