(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık Senfonisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık Senfonisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam da izlediğim filmde(Bulut Atlası) bunu anlatıyordu,ölüm bir kapıdır ve o kapıdan girince başka bir hayat başlar..yine sen olarak ama başka bir hayat..
Bir başka ben doğar mı. Bir başka hayâta Yine yeniden umutla.
yani ,film "evet" diyordu,ben onun yalancısıyım:-p
Azımsanmayacak bir çoğunluk Bedenimin geriye kalanındaki mim halim.
Kızgın Yarım Esrik bir zamân.
Seçkin bir yalnızlıktır bu.
Ve bir zamanlar Kalabalığımda Yalnızlığın senfonisiydi yazdığım. Aslımda Çizdiğim başka hayât Yaşadığımsa bambaşka.
Gez Göz Arpacık Ucundayken umutlarım.
Çeksem tetiği
Bir başka ben doğar mı. Bir başka hayâta Yine yeniden umutla.
Söyle içimdeki ürkek çocuk
Bedenimin üzerindeki Bütün günahkâr Varlıklar çeker mi tırnaklarını. ______________________________________________________SUKUT...____________________________
yalnızlık ve ötesi, duyguların karanlık anlarında kalemden düşen mısralar ve aydınlığa korkarak yaklaşan bir yürek. bütün tırnaklar derinden kanatsada hayat yaşamaya devam edecek ve yalnızlık elbet bir gün bitecek. yola çıkma zamanı... düşündüren anlatım ve hayata bakışta farklı bir yaklaşım.tebrikler.
Yalnızlık senfonisi... içsel ses... Hallerinde umuda yolculuk, isteyen dileyen bir kalp var dizelerde... Gönüle sesleniş o en çocuğa telkinler ile haller senfonizasyonu dizeler...
Şu önceki profil resmi olsaydı tam da şiirin manasına ıuygun düşürdi kanımca... Şu dört resimli olan renkli renksiz profil resmi... sadece görüş olarak paylaşmak istedim değerli dost ile...
Yürek özünüze bereket kalemleş dost...
Sevgiler, hürmetler...
================================================= e d i b / a h m e t
Kaleminiz bir başka yazıyor
Tebrik ederim saygılarımla