Ayrılık treni kalkmak üzre Ruhumu sana emanet edip Gidiyorum Seni ve bu şehri Beni bir zamanlar terkettiğin gibi Seni terkediyorum
Bana bıraktığın siyahbulutları üzerine Vazoya koyduğum göz yaşlarımı Portmantonun üzerine boşaltım Ardından dökülen gözyaşlarımı Benim neler çektiğimi anlayacağını umarak Senin beni TERKETTİĞİN GİBİ Seni terkediyorum
Sana ne bahar Ne/de Cıvıl cıvıl öten kuşlar Bırakıyorum Senin üzerine hasretyağmurları Yüreğine acı bırakıyorum Senin beni terkettiğin gibi Seni terkediyorum
Gidiyorum Dalga dalga coşmak istiyor yüreğim Aheste/Aheste ceste/ceste Ayrılığın bütün sancılarını Bana yaşattığın gibi Seni başbaşa bırakıyorum Ve Senin beni terkettiğin gibi Seni terk edip Mahkum ediyorum bensizliğe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' Ayrılık Treni ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' Ayrılık Treni ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana ne bahar Ne/de Cıvıl cıvıl öten kuşlar Bırakıyorum Senin üzerine hasret yağmurları Yüreğine acı bırakıyorum Senin beni terkettiğin gibi Seni terkediyorum
Gidiyorum Dalga dalga coşmak istiyor yüreğim Aheste/Aheste ceste/ceste Ayrılığın bütün sancılarını Bana yaşattığın gibi Seni başbaşa bırakıyorum Ve Senin beni terkettiğin gibi Seni terk edip Mahkum ediyorum bensizliğe...
yazar yalnız adam kalemi kırık mehmet aküzüm
Ayrılık Treni Kalkar bu limandan................. Duygu seli olmuş dizeler gardaş, beğeni ile okudum müzik ve şiir uyumuda harikaydı Kalemine yüreğine sağlık Saygılar selamlar
OOOOhhhhh ne güzel yapıyorsun kardeşim.Niye seni bırakıp gidenin ardından koşup ağlayacaksın.Sen terket o nu ki,yaptıklarına pişman olsun.Hiç yoktan terkedip gidenler sevilmeğe değmez. Onlar çok daha güzel güllerin peşinden koşarken,kendisini çok seven kır çiçeklerini ezerde geçerler.Böyle kişiler içim,ne göz yaşı dökmeye nede arkasından üzülmeye gerek yok.Seni gerçekten kalbiyle seven,seni sevdiğini gözleriyle hissettirenleri seveceksin.Ben seni seviyorum diye dilleriyle söyleyenleri değil. Sevgi iman gibidir.dil ile takrir kalp ile tasdik olacak.Ben bunu hep yazdım bazı arkadaşlarıma.Benim çok ünlü bir sözümdür bu.
Sevgili kardeşim. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Sabahattin Ali Kıyamadığım
Hey bir zaman bakıp bakıp Seyrine doyamadığım! Şimdi gurbette bırakıp Sesini duyamadığım!
Ayrılık trenine binmiş, şiir. İki taraf için de acı ve hüzün taşıyor, ayrılık treni. Hüzün bulaşıyor okuyucuya. Ayrılık anları düşüyor, akla. Ruhumu da alıp gidenlerden geri almıştım sonra. O kadar garip ki aşkın halleri, ayrılık en beteri. Şiir şiir okuyunca, sanki hikayeyi yaşıyor gibi oluyor insan. Sadece duygu aktarmıyor bu kalem, duyguyu farklı biçim ve şekillerde sunarak anlatıyor. Cümleler he farklı ve içten. İltifat sansa da şair sözlerimi, iltifat etmem ben yazı konusunda. Saygılarımla.
Şunu iyi bilesin ki ayrılık trenine Sevgisiz bakmak yasaktır !.. ((oooofff . . . ) Hele birde fona şu kara treni koyman öylesine hoş olmuş ki; Ben bu kara trenleri çok severim beni alır götürür uzaklara...ama ayrılık olmadan Usta yüreğe derin saygılar
Binilmişse ayrılık trenine Gitme kal desen de ne yazar Bak toplamış valizini hem de Geri dön diyebilsen de ne yazar.... kalemin daım olsun şiir ve fon bıbırını tamamlamıs basarılar....
Ayrılık treni kalkmak üzre Ruhumu sana emanet edip Gidiyorum Seni ve bu şehri Beni bir zamanlar terkettiğin gibi Seni terkediyorum
Ruhunuzda yer eden bir ayrılık sahnesini.öyle güzel şiirleştirmişsiniz ki... Okuyanı da aynı şekilde duygulandırıyor. Sunum ve yorum da çok güzeldi.Sağlıcakla ve mutlu kalın.