Adam çıkıp diyor ki, üstüne basa basa Şiir yaz da dokunma, suya, sabuna, tasa Kusura bakma kardeş, sana göre şiiri Söyleyim de yazsin, markette yazar kasa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZAR KASA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZAR KASA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şeye dokunmadan da şiir yazılmaz ki. 7 gün 24 saat sevdim ayrıldım dizelerini tekrarlamakla şiir de olmaz, şarkı da. Bu şiire %100 katılıyorum. Çünkü düşüncesi, mesajı olmayan kelime yığınları üslup bakımından şiir olsa da çok şey ifade etmiyor.
Tabii ki suya sabuna dokunmayacaksın, fincancı katırlarını ürkütmeyeceksin. Ben, Antoloji'den elli kere atıldım, başka başka rumuzlarla girdim, girdim atıldım. İlk rumuzum "ö.ç.m" idi, atıldım, "ö..ç.m" yaptım, "ö...ç.m" yaptım,"ö..ç..m", "ö..ç..m..." yaptım. "mitaht06" gibi değişik rumuzlar falan derken en sonunda "..ö..ç..m.." olarak duruyorum. Ona da birkaç kez uyarı aldım. Burada da bir kez pasiflendim, sonra tekrar aldılar. İki şiirimi de uyarıyla kaldırdım. Etliye sütlüye karışmazsan senden iyisi yoktur. Yüreğine sağlık kardeş de geç. Nene lazım/ Yaşasın Topal Kazım vesselam.