Hiç tanışılmamış bir tanışıklık bu Belki de diyebileceğin Tırnak diplerine kadar sancısını hissedeceğin Kalbimi kemiren dudakların Dudaklarımda eksik bir şiir Tüm bu katliam kokan yalnızlığımın suçlusu da sensin Köpek gibi korkuyorsun içindeki vahşetten Yalnızlık sadece bir kelime Çıkmaz bir sokağın karanlığında uyuyan çocuklar kadar aç Yalnızlık sadece bir kekeleme Aşka çırılçıplak soyunan aciz yanım kadar inançlı Sen suya mahrum bir musluk gibi Avuçlarıma muhtaç bekleyen sessizliksin Aldığın, alacağın bütün intikamlar senin Şemsiyemin içinde ölü kuşlar İçim de dilinin asitli çekiciliği Göğüs kafesim bir mezar senfonisi kadar zehirli Eflatun fısıltılar toprağın rutubetinde ve kanatlar gökyüzünü yitirmiş işte Gökyüzü de kanatları sadece Yine de mavi hâlâ Yine de gri dudakların Yağmur damlalarıyla dudaklarımdaki çatlaklara sızan Bir düşman gibi Bu kadar aşıksan sevgilim, sustum Öldürebilirsin Tüm kelimeler ve tüm kirli yollar senin Sürüklenebilirsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölü Kuşları Gömdüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölü Kuşları Gömdüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir bir içi hesaplaşmayla başladı sonra gidişlere isyan yolladı..ben derim ki ölümün özgürlüğünü bile gidene vermemeliyiz...kutlarım aslında çok derya dizelerdi.