Bir sevgi istiyorum, Goncalı yüreklerde çiçekçiçek Kardeşlik kokuları yayılsın ülkeme, Doğulardan batıya Ak güvercinler uçursun, Bir sevgi istiyorum Yaşanacak yıllar ötesine Hoşgörü diyarlarından Barış güneşleriyle Mutluluklar getirsin
Bir sevgi istiyorum, Sinmesin üzerine barut kokuları Analar ağlamasın, Silsin yüreklerinden bombalı korkuları, Görmek istemiyorum yeter! Hüzün dağıtan kervanları Sonsuza giden canlar üzerinde, Görmek istemiyorum! Tabutlar üzerinde al bayrağımı, İstemiyorum artık umutsuz Bebe yüreklerini ateşler yaksın, Çekelim al bayrağımı göklerdeki yerine Yurduma sevgiyle huzurla baksın.
Bir sevgi istiyorum, Yurdumun bayramlarında Vur davulcu tokmağı gırnatalara eş olsun, Ayşeler Aliler, Canolar Sülolar kardeş El ele horon olsun, halay olsun bar olsun “Başındaki puşumudur loy! Loy! Diyarbekir işimidir loy! Loy!
Bir sevgi istiyorum, Çınlasın Anadolu’m davul sesleriyle, Haydi efeler! Aydın’da kurtarırken yarını coşkuyla Harman dalında, El ele, yürek yüreğe Artvin’de oynayalım Ata Barını Cumhuriyet yılında.
Bir sevgi istiyorum, Gönüller dolup ta taşsın, Yurdum insanlarının coşkusu Arşa ulaşsın, Masum yüreklerin ahiyle! Bir sevgi istiyorum Ülkemde Rabbim bize cenneti yaşatsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEVGİ İSTİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEVGİ İSTİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevgi istiyorum, Gönüller dolup ta taşsın, Yurdum insanlarının coşkusu Arşa ulaşsın, Masum yüreklerin ahiyle! Bir sevgi istiyorum Ülkemde Rabbim bize cenneti yaşatsın.
o sevgiyi hep istiyoruz huzur mutluluk dolu çok güzeldi gönül sesiniz saygımlasınız
Gönüller dolup ta taşsın,
Yurdum insanlarının coşkusu
Arşa ulaşsın,
Masum yüreklerin ahiyle!
Bir sevgi istiyorum Ülkemde
Rabbim bize cenneti yaşatsın.
o sevgiyi hep istiyoruz huzur mutluluk dolu
çok güzeldi gönül sesiniz saygımlasınız