hüzün kuşları yazmış şiirlerini giz nedenlerde için için yanmış gökkuşağının renkleri yıllara soruyormuş ânlara saklı mutluluğunu gıyabımda itirafı hayal kırıklığı sözleri istemiyormuş beni ilk öptüğü günden beri!
ihtimal ki son buluşma diye yazmamıştı pazar’ın arifesi ölümün sesi düştü ıslak kaldırıma gecenin yaşlı çığlığı ellerinde terk etti sahili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ayrılık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ayrılık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dikiş tuttuğu sanılan , gecmisten gelen ve gölge gibi bizleri takip eden yara izleri gökkuşağınin yanabildigini düşündürse de en mutlu olunması gereken günde ve prangalar taksa da yüreklere, gercekler mutlaka bır gün bulacaktır kendini.
Hüzün dolu eserde iklimini bulamayan aşkın adaletsiz tavrı oyle guzel ifade edilmiş ki, profesyonel dile hakimiyetle yansıması şanslı hissettirdi kendimi okuyunca.Kendi adıma teşekkür ederim, bana kattıkları icin.
..ipek yıldız hanım muhteşemsiniz ayrı bir yetenek şiirleri itina özenle takip edip yorumlamak sanatı, bu sizde fazlasıyla var ve ayrı bir anlam katıyor güçlendiriyor şiiri çok teşekkür ederim saygıyla selamlar sevgiler...
hüzün kuşları yazmış şiirlerini giz nedenlerde için için yanmış gökkuşağının renkleri yıllara soruyormuş ânlara saklı mutluluğunu gıyabımda itirafı hayal kırıklığı sözleri istemiyormuş beni ilk öptüğü günden beri!
ihtimal ki son buluşma diye yazmamıştı pazar’ın arifesi ölümün sesi düştü ıslak kaldırıma gecenin yaşlı çığlığı ellerinde terk etti sahili...
..ocak 2010
Yüreğinizi emeğinizi kutluyorum üstadım... Güzel dizeleri beğeni ile okudum haz aldım Kalemine yüreğine sağlık Saygılar selamlar
tebrikler,
selâm ve saygılar..