Ne zalım Avcı sın sinemdem vurdun! Sürgün eylettin , sana meylettin . Ahım dayandı arşı semaya! Söyle şimdi nerdesin ?
Seni sevdim seveli , söyle ellerden bize ne fayda ? Bana olan sendendir bilesin ! Bu gönlü senden gayrisine vermem bilesin . Benden sana sevda , aşk bade olur bilesin !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Avcı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Avcı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zalım Avcı sın sinemdem vurdun!Sürgün eylettin , sana meylettin ..Ahım dayandı arşı semaya!Söyle şimdi nerdesin ?Seni sevdim seveli , söyle ellerden bize ne fayda ?Bana olan sendendir bilesin !Bu gönlü senden gayrisine vermem bilesin ..Benden sana sevda , aşk bade olur bilesin !
Zülüflerin her telinde yaşarım inan Yeterki o sevgi gözlernde görebilsem Ne güzel umutlar getirdin bana Yeniden dünyaya gelmiş gibiyim Yılların özlemi dindi bir anda Aradığım aşkı bulmuş gibiyim
Gözlerim gözünde nasıl gülüyor Ellerim elinde nasıl titriyor Mutluluk içimde bayram ediyor
Harika bir sesleniş kutlarım... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve selamlarımla...
Çok teşekkür ederim Süleyman .. İlk denemem oldu buraya yazmak .. Normalde çokça yazıyordum şiir ,fakat kayıt hiç yapmadım ,Burada nasipse olucak artık ,fakat öğrenmem gereken burada çok şey var ..Yazı şekilleri ,resimler eklemek ,Müzikli olması vs bunlarını henüz bilemiyorum ..Sizlerinde şirleriniz daim olsun ,tekrar tşkler..