Gece sözlerini şarapla içtim. Sesin mi güzeldi, Şarap mı yalancıydı bilemedim. Sabah uyandığımda Sarıldığım şişe, Öptüğüm kadeh, Sen ise... Dün gece neredeydin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Salondaki Kanepe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Salondaki Kanepe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başka bir sefer olsaydı İllüzyon koyardım ama benim bir kanepe üzerine yazdığım üç dört öyküye ek olarak yazılmış bir şiirdi; o yüzden de adı böyle kalsın derim. Kanepedeki İllüzyon ise şiiri fazlasıyla ele veriyor; o kadar açık başlıkları tercih etmiyorum. İllüzyon sanki bir şarap için yazılan şiire yakışan isim gibi. Biraz üzerine kafa yormalıyım. Saygılarımla.
Kadehteki şarap size elini uzatmış bir hanım gibidir. Mutluluğa erişmek için tek yapmanız gereken sizin de kendi elinizi uzatmanızdır. Halbuki şişedeki şarap rastgeldiğiniz ama şaşkınlıktan tek söz söyleyemediğiniz bir başka kadına benzer. Çabuk davranmazsanız birisi onu elinden tutup götürecektir. Sevgilerimle.
çakır keyf bir gecede düşlerimle konuştum,akşamdan kalma buruk tadlarla sabaha uyanırken sen yine yoktun salondaki uyududuğum kanepin dışında bir yalnızlığım vardı..ve daha uzatıp giden bir aşk öyküsü okudum güzel dizelerinde üstad. yüreğine sağlık her zaman ki gibi öydü tadındaydı... Kutlarım en derin saygılarımı sunarken...
İllüzyon gibi...