Öküzün vardı çifte koşacak Orak, tırmık, döğen Ne oldu mübarek karasabana Boşuna mıydı bunca emek çaba Müzeleri süslüyor şimdi Beş bin yıllık dirgen ile yaba!
Daha düne kadar Mağara kovukları yetiyordu sana; Şimdi uzay dar geliyor Doymak bilmez kapitalist babana!
Kovulduğundan beri Adem Hâlâ yok cennetini gören Nereye bu yolculuk; Ey insanoğlu, hırlı değilsin sen Kendinsin kendi başına Eliyle diliyle her tür çorabı ören!
Keşfettin işte sonunda interneti Neyleyim cehennemi cenneti; Biliyorum içinde saklıyorsun Kendi aslına, nesline ihâneti!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHÂNET ÇAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHÂNET ÇAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşfettin işte sonunda interneti Neyleyim cehennemi cenneti; Biliyorum içinde saklıyorsun Kendi aslına, nesline ihâneti! ************************************ ''Silah icat oldu, mertlik bozuldu,,derlerdi bir zamanlar..Şİmdilerde internet girdi hayata, kişilik bozuldu... Gerisi gelir zaten..Daha ne demeli?.. Efendim, saygıyla!..
babidim tarafından 10/21/2012 8:57:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öküzün vardı çifte koşacak Orak, tırmık, döğen Ne oldu mübarek karasabana Boşuna mıydı bunca emek çaba Müzeleri süslüyor şimdi Beş bin yıllık dirgen ile yaba!
Daha düne kadar Mağara kovukları yetiyordu sana; Şimdi uzay dar geliyor Doymak bilmez kapitalist babana!
Bir şey varki bunun şükrünü hiç bir zaman ödeyemeyiz Rabbimiz gönül sırrımızı kimselere ayan etmemiştir ikincisi manevi değerlerin parayla satılmayışı ki aksi halde ibadetlerimizide bu gaflet bizdeyken ellerimizden alırlardı da umduğumuz cennet i bile kaybederdik. Çok anlamlıydı yüreğin kalemin daim olsun tebriklerimle Osman AKSOY
Keşfettin işte sonunda interneti Neyleyim cehennemi cenneti; Biliyorum içinde saklıyorsun Kendi aslına, nesline ihâneti!
__________________________ Her şey içinde, en büyük güç belki de beyin... Düşünce aktarımları beynimi sulandırdı üstadım:)) Yeni öğrendim beynin %70 su imiş... Garip bir gücüz işte... Yaratan'ın kudreti işte... İnci inci manalarla yüklü dizelerinizi beğeniyle okudum... Yürek özünüze sevgiyle, hürmetle...
================================================ e d i b / a h m e t
İnternet icat oldu ........kayboldu....herkesin yok oluşuna tanık olduğu bir şeyi koysa eminim ki o boşluk ne çok şeyi dolduracaktır...Malesef...İnsanların olduklarından farklı davrandıkları, kendini sakladıkları, doğruyu, dürüstlüğü, erdemi, amacı dışında ve içinde kullanırken daha ne çok bilinen, bilinmeze mezarlık ettiği internet...
Yerinde ve doğru kullanılsa oysa...bilgi....nin sayıldığı yer... ama insanoğlu işte...ne diyeceksin...kendi yararına yarattığının dümenini kendi sonuna maharetle çeviren yegane canlı türü...
Haklıydı, doğruydu şiir .Varolsun yüreğiniz sayın hocam.Saygılarımla.
Öküzün vardı çifte koşacak Orak, tırmık, döğen Ne oldu mübarek karasabana Boşuna mıydı bunca emek çaba Müzeleri süslüyor şimdi Beş bin yıllık dirgen ile yaba!
ağzına sağlık hocam , işte ben buna gülerim, hatta kahkaha atarım, harika özetlemişsiniz ama anlayana
Neyleyim cehennemi cenneti;
Biliyorum içinde saklıyorsun
Kendi aslına, nesline ihâneti!
************************************
''Silah icat oldu, mertlik bozuldu,,derlerdi bir zamanlar..Şİmdilerde internet girdi hayata, kişilik bozuldu...
Gerisi gelir zaten..Daha ne demeli?..
Efendim, saygıyla!..
babidim tarafından 10/21/2012 8:57:05 PM zamanında düzenlenmiştir.