Adam soydu soyabildiğince Koydu bir kenara; Son deminde hayatın Elinde bir tesbih Hem de doksandokuzluk, Günde beş vakit Camiden çıkmaz oldu!
Artık şimdi o değil(!) Rüşvet yiyen tırtıklayan Beş on dairesi varsa Bir o kadar da arsa ’Hamdolsun, şükür!’ diyor Ele güne minneti yok Kendi kazancını yiyor(!)
Hani var ya üstümüzde Olanı biteni eksiksiz Her şeyi görüyor yaratan Veriyor rız’kını herkesin; Kimine çuvalla kara para Kimine çöplükten Dilim dilim ekmek aratan!
Tanrım, şükürler olsun sana Gözümle gördüm bunları Kapanın elinde kalıyor parsa Görmeseydim inanmazdım; Camiye gitmem, Bana cennet ne lâzım, Doksandokuzluk tesbihim yok ama Sayende bir şiir yazdım(!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞÜKÜR PARSALARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞÜKÜR PARSALARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyiki de yazmışsınız. hocam... ... Gözümüz açıldı, çevremizi ayan beyan gördük... Şiirin özü, özü sözü bir olan için, hem fikir olmanın belgesiydi. Katılmamak ne mümkün?.. Keskin kaleminiz gücünü hiç yitirmesin diliyorum. Destek ve güçsünüz.. Saygıyla selamlıyoruz.. ÇOK takdirlerimle efendim...
Teşekkürler, farkettim siz mesajı yazarken ben düzeltmiştim zaten. Şiiri doğrudan buraya yazdım aklıma geldiği gibi...olacak okadar... Selamlar saygıyla...
İyiki de yazmışsınız. hocam...
... Gözümüz açıldı, çevremizi ayan beyan gördük...
Şiirin özü, özü sözü bir olan için, hem fikir olmanın belgesiydi. Katılmamak ne mümkün?..
Keskin kaleminiz gücünü hiç yitirmesin diliyorum. Destek ve güçsünüz..
Saygıyla selamlıyoruz..
ÇOK takdirlerimle efendim...