... doğru düzgün gitmiyordu birşeyler cebimde takatsiz ellerim kalabalağı göremiyor gözlerim sevgiye özlemi aramaktaydı belleğim kaldırımlarda kan izi vardı, dimağda kaybolmuş mutlu kelimelerin
farkında mıydı şiir bilmiyorum imgesiz sarsıntıları dikişi çürümüş buse yamalarını harabe olmuş aşk tabularını
biliyorum şairlik zor zenaat olmuyor,araştırıp etmeyince kıraat..
sevgiye koşuyordum ve bulduğumu sanıyordum bilir miydi peşimin gölgeden hasret çizimleri, aşk lügatlarının başına, türkçesi çöreklenmiş özlemi ve karşılıksız sevgiyi ..... geriye git lütfen, döngüsü kalbimi sıkıştıran zaman ölümlerden en aykırısını beğendirmişti giderken zaten soluk alamadım en yüksek rakımda bile her yanım taşlık kayalıklıklar ve mezar dün canımı verdiğim kokumu almış nazarlar şimdi ayaz bir rüzgar mabedim gönül heybemde silüetin tek çekimlik nefesim gelebilir misin ? dağ başında, bir başına cesedim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalan sevdalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalan sevdalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geriye git lütfen, döngüsü kalbimi sıkıştıran zaman ölümlerden en aykırısını beğendirmişti giderken zaten soluk alamadım en yüksek rakımda bile her yanım taşlık kayalıklıklar ve mezar dün canımı verdiğim kokumu almış nazarlar şimdi ayaz bir rüzgar mabedim gönül heybemde silüetin tek çekimlik nefesim gelebilir misin ? dağ başında, bir başına cesedim...
(fito)
Beğeni ile okudum yüreğe kaleme selam olsun Güzeldi haz aldım okurken Kalemin daim olsun ... Saygılar selamlar
Yanlışlardan mezar taşı sana, sıcaklığını duydum sandım.Kaçmaya ara verdim, seyrediyorum kendimi.Solgunlugun nedenini anlıyamadım, gecemden usanip ta yazdığım siirler de acırken her kelimemde, tam ortasında hüznün buldum bedenimi.Sevincimin kalman oldugunu anlatamadım, besleyemez idi bizi ayıran patikalar.Yok sayılan sevi mezarımın basında simdi.
Diye yorumladığım nadide şiirinizi okumak ve üzerinde düşünmek keyif verdi.
..İpek Yıldız Harikasınız..bilinçli yazılmıştır büyük harf..şaire her haliyle hemhal şiirle, gözlem birikim ve yorum çok teşekkür ediyorum saygıyla sevgiler selamlar...
döngüsü kalbimi sıkıştıran zaman
ölümlerden en aykırısını beğendirmişti giderken zaten
soluk alamadım en yüksek rakımda bile
her yanım taşlık kayalıklıklar ve mezar
dün canımı verdiğim
kokumu almış nazarlar
şimdi ayaz bir rüzgar mabedim
gönül heybemde silüetin
tek çekimlik nefesim
gelebilir misin ?
dağ başında,
bir başına cesedim...
(fito)
Beğeni ile okudum yüreğe kaleme selam olsun
Güzeldi haz aldım okurken
Kalemin daim olsun ... Saygılar selamlar