Zulmetin yağmurları oluk oluk, Bugün çok kırgınım sana, Bütün fiyakalı aynaları kırdım, Tütünlü limanların kalbine kıymıklar girmiş… Dumanlı gözlerinde bir lir çalıyor, Marmara boğazına bir simit parçası attım, Martıların anaforunda gezinsin diye,
Yine beyazları çekmişsin üzerine, Yüzündeki saflığı kapatsın diye mi? Damlalarında bir yağmurun öksüz kaldım, Bir af duygusu indirdi gözlerime karanlığı, Son seferi midir bu aydınlığın?
Dua etme boşuna bugün… Şimdi Şeker kız Cady kadar aşığım sana, Ayakkabı boyacıları fısıldasın son baharı, Zulmetin yağmurları ellerimde gezinir, Nun olur parmaklar, Bir menekşe kokusu odamda can bulur, Avuçlarım şimdi Elif, Sessizliğin trabzenlerinde boşluğa uçarım. Kanatlarım yok… Genç Elif’in intiharı yarım alır, “sustukça”
Fareli köyün kavalcısı bir anda yalnızlaşır. Elif’in yarımlığında. Zulmet yağmurları şimdi yağın sol yanıma…
Nuh’un hayat ağacındaki güvercinler çift, Ama zulmetin kaftanında günahkârlar tek, Teklik telaşımda kelimelerim kilitli…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"""""ZULMETİN YAĞMURLARI"""""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"""""ZULMETİN YAĞMURLARI"""""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.