Sen rüzgarımsın Serinleten. Güvenle yaslandığım Dağımsın. Maviliklerinde dinlendiğim Denizim. Nefesime can olan Ormanımsın. Hüzünlerimi yıkadığım Irmağım. Saçlarımı taradığım Gölümsün. Sesin aşk melodisi Kulaklarımda. Sen bensin Ben senim her anımda. Sen dünyamsın İyi ki varsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen rüzgarımsın Serinleten. Güvenle yaslandığım Dağımsın. Maviliklerinde dinlendiğim Denizim. Nefesime can olan Ormanımsın. Hüzünlerimi yıkadığım Irmağım. Saçlarımı taradığım Gölümsün. Sesin aşk melodisi Kulaklarımda. Sen bensin Ben senim her anımda. Sen dünyamsın İyi ki varsın…
Güzel bir sevgi seslenişiydi şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Şiiri okuduğumda şunu düşündüm: Mana dolu bu güzel şiir keşke bana yazılmış olsaydı. Keşke bu kadar kısa öz ve derin anlamı olan satırlara sahip olsaydım diye düşündüm. Nasıl da şanslı bu satırlaın sahibi. Allah sevginizi daim etsin inşallah. Sevgi ve saygılarımla.
Oyy oyyyyyy bu ne güzel akıcı mısralar bu ne güzel sesleniş vede en önemlisi SEN VE BEN oluşmuşluğun yansımasıydı her bir satır ayrı zevk verdi bana duygular yoğun hissedilenler içten rabbim böyle sen ve ben olabilmeyi birisine bunu söylemeyi nasip etse bizlerede içinde bulunduğumuz zamanda sevgiyi aşkı saygıyı bulmak çok zor bunu sizin aile bireyinizde yakalamış olabilmeniz vede iyiki varsınız diyebilmek ne güzel hislerdir kimbilir selam olsun güzel İZMİR'E
en rüzgarımsın Serinleten. Güvenle yaslandığım Dağımsın. Maviliklerinde dinlendiğim Denizim. Nefesime can olan Ormanımsın. Hüzünlerimi yıkadığım Irmağım. Saçlarımı taradığım Gölümsün. Sesin aşk melodisi Kulaklarımda. Sen bensin Ben senim her anımda. Sen dünyamsın İyi ki varsın…
Sen rüzgarımsın Serinleten. Güvenle yaslandığım Dağımsın. Maviliklerinde dinlendiğim Denizim. Nefesime can olan Ormanımsın. Hüzünlerimi yıkadığım Irmağım. Saçlarımı taradığım Gölümsün. Sesin aşk melodisi Kulaklarımda. Sen bensin Ben senim her anımda. Sen dünyamsın İyi ki varsın…
Yine çok güzeldi severek haz alarak okudum üstadım, Kaleminize yüreğinize sağlık.. Saygılar sunuyorum
oysa ki çoğu zaman kaderin yollarında istenmese de gam yüküne gebedir sevgiler kadir kıymet bilen gönüllerde mutlaka hüzün denen ömür törpüsü ne gezer 17.10.2012-Ahmet BOZTAŞ
İnsanın içini açan bir seslenişti şiiriniz. Ne mutlu biz olmayı başarabilen kalplere… Şiirinizi bütün samimiyetimle kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
en sevdiğim serbest şiir biçemi...imgelerle boğulmamış muammalarla doldurulmamış, ne istediğini, ne anlattığını bilen şiir. o kadar güzeldi ki...severek okuduğum has dizelerdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT