(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısacık anlamlı dizelerinizi tebrik ederim...Umut benim havam suyum aşım ve sensin,umutlodukça yaşarım ben sensiz,seninde umut olsun gözlerinde yarınlara dair en yorgun yerinde olsanda yaşamın..Selam ve saygılar efendim..
Yürektir umut Yaşamdır. Gözlerinde sevgilinin Kendini bulmandır. Gülüşlerinde çocukların Mutlu olmandır. Ekmektir aştır Düşlerde. Küçük şeylerle Yaratılandır. Beklediğin gelecekte Var olmandır… KUTLARIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ANLAMLI KALEMIN VAR OLSUN SEVGİYLE KALIN DOSTÇA KALIN
Bugün ile gelecek zaman arasında bir perde var gözlerimizin önünde, yarınların ne getireceğini görmek ne mümkün! Sevgiyle beslenen duyguların gönüllerimize verdiği yaşama dair tesellidir umutlarımız. Ne mutlu güzel düşünenlere, ne mutlu karamsarlıktan uzak durabilenlere!... Güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
Mutluluk küçücük dediğimiz ayrıntılarda gizlidir. bir tebessüm sıcacık bir gülüş bir merhaba içten bir sarılma. bedava bunlar ama ''ederi'' dünya.. Yüreğine sağlık arkadaşım.Yüreğimden yüreğine sevgiler İZMİR le kal.
Yürektir umut Yaşamdır. Gözlerinde sevgilinin Kendini bulmandır. Gülüşlerinde çocukların Mutlu olmandır. Ekmektir aştır Düşlerde. Küçük şeylerle Yaratılandır. Beklediğin gelecekte Var olmandır… yüreğine sağlık ne güzel az bir manzum şiir kutladım ablamı
Nedenini bilmesemde her şiirinizin içindeki pozitif duygu bana enerji veriyor hep.Bu değişik anlatılmaz birşey... Çay ve simitin küçük mutluluğu gibi bir şey...Ablam yine enerji verdin bana umut adına....
İzmire en derin saygı ve selamlarımla.....teşekkürler bu güzel paylaşım için....
Gülümse izmir diyen bir şairin dizelerini okumazdan gelemezdim, vesilenizle memleketime hasret kokulu selamlar gönderiyor, kısa ama güzel şiiriniz için tebrik ediyorum sizi.
Küçük şeylerle Yaratılandır. Beklediğin gelecekte Var olmandır… Muhteşem bir final. Ayakta alkışlıyorum ve UMUT yüreğinizi gözlerinden öpüyorum Sevgimlesiniz değerli şairem .