Akan kan gözyaşlarımla karışırken Sessizce izliyorum bu içler acısı kavuşmayı... Kana bulanan gözyaşlarım son demindeyken Yüreğim hançerlerin ucunda Sustukça k a n ı y o r , Kanadıkça y a n ı y o r . . . Can yakıyor bu içler acısı kavuşma... Ne tuhaf . . . Oysa kavuşacak olan "B i z" dik Onlar değil . . .
Un ufak oldu yüreğim Sana deli gibi aşıkken Kollarımın hep boşluğu sarması acı veriyordu İnatla olmazı olur yapmaya tutundum V u r u l d u m . . . S u s t u m . . . Kan / K u s t u m . . . Ama hep / s e v d i m . . . Yittim belki . . . Ama / s e v d i m . . .
Gözlerimde bakışların var, Sözlerimde şiirlerin... Yaramda alın yazım var, Yaşımdaysa / a d ı n . . . __________K i r l e t m e . . . ___________________K i r l e t t i r m e . . .
Hançer saplandı yüreğime Söylesene, kan nasıl dursun artık damarlarımda.? Gözyaşlarım kurudu Nasıl aksınlar artık gözbebeklerimden.? Kaderime boyun eğmişken Nasıl isyan ederim şimdi.? Söylesene . . . Nasıl . . . ?
İmkansızlıların vuslatına attın P a r ç a l a t t ı n K a n a t t ı n / yüreğimi . . . Söylesene ben nasıl yaşarım artık...? N a s ı L . . . ? ? ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___ DEĞME YARAMA...!!! ____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___ DEĞME YARAMA...!!! ____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanadıkça y a n ı y o r . . .
yanarda,,,kanardaa
ama hıc uzmez acısıa kutsaldır ıyısıde aşkın
tebrıkler NAzlı kalemli şairem :d