(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güvercin Kanadına Yolculuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güvercin Kanadına Yolculuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşünce güzel yalnız bütün satırlar birbirinin aynı gibi yoksa dört dizeye de sığdırabilirdin hani yine de hak vermiyor değilim sana, ki bazen onlarca dizeye de sığmıyor insanın iç sesi saygı ve sevgiyle arkadaşım
Sev çocuk , Unutmadan Sev ki kalan ömrün kısalığını bilmeyenler utansın.
sevgi tüm güzelliklerin anasıdır. umarım ülkemizin geleceği çocuklarımız, sevmeyi bilen bir nesil olur. yine harikaydın gözümm,yüreğine kalemine sağlık... mucuksss...
dikkatle okunursa derin bir şiir sayfada. gelecek nesillerin özgür kalabilmesi,şimdiki çocukların yaşadığı güzelliklere bağlı. ruh hastası yetişen nesillerden Kimseye fayda gelmez. Çocuk sevgi dolu mutlu yaşamalıki özünde insan sevgisi olsun. anlamlı şiirdi.tebrikler.
..yarınlara minicik çocuk elleriyle umut taşıtmak öğütselliğinde düşündüren mısraların güzel ötesi.. elbette güvercin kanadına yolculuklarda daha iyi görünürdü dünya çocuk gözlerde ki çalacak umutları sanırım umutvarız hepimiz şiirle...teşekkürler tebrikler saygı selamlar...
HAYAT DEDİĞİN NE Kİ YARINI OLMAYAN GÜNLER SADECE BEKLEME ODASI DÜNYA DEDİKLERİ YER BURDA KENDİNE YAŞADIĞIN YERE GURBETSİN KAÇ YIL GEÇTİ ANLAMADIM DÜNYA NASIL BİR YER
Her telden çalmayı bizlerden öğreecekler. Bize tabiler, elimizde şekillenip, yarın bizim yerimizi tutacaklar, bizlerden aldıklarını aynısıyla yansıtacaklar. Fazla ve daha ileri başarı yansıtabilmeleri, oların feraseti - cinlikleri sayesinde olmayacak; çünkü ferasetlerinin, tüm cinliklerinin mayası da bizleriz. En değerli müzik ensturmanları çalma ve de görkemli müzükler sergileme şansı bulsunsun sevgili çocuklarımız. Onların her başarısı ancak övünç kaynağımız olur ve mutlu eder, biz ebeveynleri.
Esenlik ve mutululuk dileklerimle kutluyorum sizi dost şairim, en görkemli müzik ezgileri gibi yansımış bu güzel şiirinizin mesajları. Kemal Polat
onlar öğretsin unuttuğumuz insanlığı bize,
ya da unutmak üzere olduğumuz,
onlara her zaman ihtiyacımız var,
tebrikler,
sevgiyle..