Bilmelisin ki Gerçek Olmasa da Vaatkar Olanı Sever İnsan
Onu ilk anda sevmiştim. Olması gerektiği gibiydi. Sanki benim için tanımlanmıştı. Bakışı, gülüşü, ışık saçan gözleri İşte o ışıkta kendimi bulmuştum. Bir yansıma olarak. İçime işleyen dokunaklı sesi… Evet bu sesi izlemekten başka çarem yoktu. Güçlü olmalıydım, ama bu çağrıya kayıtsız kalamazdım.
Hüzünlü gecelerde penceresinin altında durup Sevgimi haykırmak isterdim ama… Uzaktan bakıp mırıldanırdım sadece, kendimle mücadele ederek Gerçek olamayacak kadar güzeldi. Etrafında dans edip bildiğim güzel şarkıları söylemek isterdim ona Bir kelebeğin ışığın çevresinde dönmesi gibi olurdu şüphesiz.
Haydi ama bu kadar kaptırma kendini gözlerin kamaşmış sadece Derdi derinden bir ses Benim mutluluğumu istemiyor bu hain ruhani ses, Benim gördüğüm güzelliği göremiyor, ezbere konuşuyor “Oysa ben tüm ezberleri bozacağım” derdim.
Bu coşkunluğumla her ne kadar ona ait olsam da Sevemezdim ben gerçeği Sanırım hiç kimse yeterince sevemez gerçeği İnsanlar rüyaları ve süslü hediye paketlerini severler.
Bu paketin içinde bir ruh var mıydı bilmiyordum. Erişebilir miydim, dokunabilir miydim, kavuşabilir miydim bu ruha Bilmiyordum Gördüklerim için hissettiğim tutku kadar, görünenin ardındaki beni büyüler miydi? Bilmiyordum Çünkü görünenin ardındakini fark edebilmek hep zaman almıştır. Seni bir masal kahramanına dönüştürecek güçte bir büyü de olabilir Hiç uyanmazsın. Bütün insanlar uykuyu sever.
Ruhum bedenime, gerçek masala yenik düşmüştü. Masalda dediği gibi son nefesimize kadar beraberce Mutlu olacaktık, tutku dolu bir beraberlik düşlüyordum. Bir ömür yetmez, sevmek hissetmek ve hislerini ifade etmek için Belki bu yüzden gerçeği yeterince sevemiyorum. İnsanlar hiç bitmeyecekmiş gibi yaşamayı sever
Sonunda hayal kırıklıklarıyla dolu olacaksın diyorsun Büyük beklentilerle yola çıkıyorsun diyorsun Sonu kırıklarla dolu olsa da İnsanlar hayal kurmayı sever.
Bu aşktır diyorum Güzelliğinden etkilenip yazdığım şiirdir diyorum Bütünüyle sana ait bir hülya diyorsun, yanılsama diyorsun İnsanlar yanılsamaları sever
Ait olduğum gerçeklik eninde sonunda beni bu rüyadan çekip alacak Bırak anın tadını çıkarayım diyorum Gerçeklikten koptuğun ölçüde acıların derinleşecek diyorsun. Bilmelisin ki gerçek olmasa da vaatkar olanı sever insan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmelisin ki Gerçek Olmasa da Vaatkar Olanı Sever İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmelisin ki Gerçek Olmasa da Vaatkar Olanı Sever İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.