(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Blöf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Blöf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bır sııre bu kadar yorum dedıklerı gıbı ayakta alkıslanır..ne kadar guzel ne kdar ustaca yazmıssınız..ben zaten sızın sıırleınızı begenıyorum..bu da ayrı bır guzel olmus..kalemıınız dert gormesın.. ıyı bakın kendınıze..
yuregıne saglık kardes bende tavlayı severım bırde zar atarken yek gelmezse daha cok sevecem ama hep yek hep tek gelıyor batmıusızda sevdadan olsun içimizde cırıt atan yalnızlıkla batmayalım yeter
Fikri bey Teşekkür ederim bu şiirimi aslında gazozuna oynayanlara yazmadım büyük arena oyuncuları için Sevgiyle kalın Katılım ve paylaşımınız için çok teşekkür ediyorum
Pokere dördün cü lazımsa söyleyin floş ruvayl açarım hep ona göre ama ben kuru fasulye, pilav ve turşusuna oynarım:)) Hoş bir şiir kutlarım fonda uyumlu saygılarımla...
Geniş bir kültür yelpazesini yansıtan bu şık şiirini keyifle okudum,ağabey... Aslında,her gün,bir poker masasındaymışız gibi düşünüp davranmıyor muyuz?... Daha çok da blöf yapmaya meraklı değil miyiz?... "Sen benim kim olduğumu biliyor musun!?" ya da,çocukların,"sen bizim mahalleden geçmeyecek misin!?" yollu gözdağı verme,aba altından sopa gösterme,babalanma,dayılanma tripleri hep bu anlamda değil midir?... Kutluyorum,ağabey... Sevgi ve saygılarımla...
Sadece oyun masasında mı, hayatta nice masalarda dönen oyunlarda batanların dizelerinizde anlatılan batandan ne farkı var ki efendim?... Çok yönlü bir anlam buldum ben bu dizelerde yanılmıyorsam. Kaleminize yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla.
Şiiri gülerek okudum. Sözcükler adeta dans ediyor şiirin içinde. Ayrıca konu o kadar farklı ve güzel işlenmiş ki ayrı bir tat bırakıyor insanda. Tek kelime ile yine kardanadam ağabeyimin harika imzasını taşıyor. Mükemmel yani daha ötesi yok. Sonsuz saygılarımla...