Okuduğunuz şiir 11.10.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
PUSULASIZ KAŞİFLER
Tut ki yitirmişim rotamı Açık denizlerde pusulasız Gözündeki güneş yakmış tenimi Ay ışığı altında Boğuşmuşum dalgalarla Savurmuş beni saçlarında rüzgâr Sığınmışım rıhtımına İpek halatlarla bağlamışsın beni yâr!
Tut ki böyle başlamış gönül maceram Akıntısıyla gelgitlerin her gece Kıyılarına vurmuşum köpük köpük O büyük kum saatinde, Her tanesinden ıpıslak süzülürken zaman En dar yerinde aşk kodlanmış genlerimize Ve büyük bir patlamayla Sıfır noktasında kaybolmuş kainat!
Tut ki yeni bir evrene saçılıyor tohumlarımız Üç/gen, beş/gen, sekiz/gen; çok gen D/erken sonsuzu saran boşluk Aşk; akıl almaz sarhoşluk Aşkın plâzmasında uçuyoruz sevgilim Tanrı parçacıklarıyız biz Sende bende bir dünya Kaybolmuş o mendebur dünya!
Tut ki insanlığın milâdı bizimle başlar Ben yeni Adem, sen yeni Havva Bu kez beni sen yaratmışsın; ikimiz de çıplak Senin canın elma çekmiş, benimki ayva Kesip göbeğinden fırlatmışsın Bir gün atlı gezmişiz bir gün yaya Kafdağından uçan balon Girmiş masal gibi yepyeni bir dünyaya...
Tut ki örümcek örerken ağını Aşmış ışık kendi çağını Ve bir gün uyanıp sana bakmışım Saçlarına geceyle yıldızları Gözlerine gündüzleri takmışım Her âşık ay’a bakar; Ben âlemi yaratıp, alemin seyrine bırakmışım ... Tut ki sevgilim; yüzüne baktığın ayna benim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PUSULASIZ KAŞİFLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PUSULASIZ KAŞİFLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tut ki yeni bir evrene saçılıyor tohumlarımız Üç/gen, beş/gen, sekiz/gen; çok gen D/erken sonsuzu saran boşluk Aşk; akıl almaz sarhoşluk Aşkın plâzmasında uçuyoruz sevgilim Tanrı parçacıklarıyız biz Sende bende bir dünya Kaybolmuş o mendebur dünya! ... kutlarım ustad
"O büyük kum saatinde, Her tanesinden ıpıslak süzülürken zaman En dar yerinde aşk kodlanmış genlerimize Ve büyük bir patlamayla Sıfır noktasında kaybolmuş kainat!"
Veeeee o sonsuz seyahat başlamış:)) Aşk pusulasız keşifler değil midir zaten değerli hocam. kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Bir şiirin içinde yükseldikçe yükselmiş! Büyüdükçe Büyümüş . Ademlikten demir almış, ''tanri parçacığı'' olmuş, sonra büyümüş büyümüş ''alemi yaratan'' olmuş çöreklenmiş seyre dalmış. yeni birşey yok tabi çağrıştırdıkları var ben bu haleti ruhiyeyi bir yerlerden tanıyorum. Binlerce yıl geriye dönüş Fravunluğa özeniş... Sen hangi Firavunsun hangi şeddadi zaman? Çağdaş mirasçı oldun, onlardan kalana sen.
TEBRİK EDİYORUM GÜNE GELEN YÜREK SESİNİZ ANLAMLI MÜKEMMEL DİZELERİNİZİ YÜREĞİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK YETKİN KALEM,BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ,KALEMİNİZ KAVİ OLSUN .SELAM SAYGIMLA.
aşkı anlatabilmek tam anlamıyla mümkün olmasa da bazen okuduğum bir şiirden sonra aşk bu olsa gerek dediğim ve EN lerime kaydettiğim bir çalışma... sevgiyi her şeyden önde tutan kalemi yüreği gönülden kutluyorum...
Bu şiiri güne düştüğünde okumuş ama yorum yapamamıştım..
Kutlarım....Saygılar.....