(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaradan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaradan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar için dünyayı yaratmış. Nimetlerle içini donatmış. Kendini de, insanların kalbine saklamış. (Bu dize tam yerini bulmuş) Onu bulmakta artık bizlere kalmış.
Bizi dünya ya getiren genlerden bir şeyler alıyoruz, yaşadıklarımızdan, hayatı paylaştıklarımız ve kendimizce öğrenme çabamızdan...Ama var olan ne varsa hayır ve şer bile yüce Yaradandan... Hepsinin bir anlamı var. Anlatmak istediği bir şeyler var...
Bir ucumuz Mevlana, Yunus'tan Peygamberimiz dahi insandan...
Diğer yanımız dünyaya getirdiği cenini canlı canlı çöpe atan!!!... İşte bu iradi!
Var çık hocam işin içinden... Kurtar kurtarabilirsen bizleri, insanlar arasındaki uçurumdan... Değiştirebileceğimiz her şey iradi ve bizim sorumluluğumuzda anlaşılan... Gerisi ise yazgıdan...
Değerli yorumcu bana bir çok şey anlatan, Duygu ve düşüncelerimi olgunlaşma kazanında kaynatan, Dörtlüğünüz için teşekkür ediyorum...
Bu söylediklerimi rüşvet diye algılayanların da cancağızı sağolsun, Arınma gayreti içindeyim kem duygulardan...
Saygılar...