Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAHIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAHIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten.
evet çok doğru yazmışsınız hepimiz böyleyiz aciziz ama nedense küşkretmeyiz ALLAH a verene hakka sizi gönülden kutlarım üstat
**Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yine de alıkoyuyor beni şükretmekten.
---ANLAM DOLU GÜZEL İFADELER, KUTLUYORUM...SAYGIYLA !
Sn. Küçük BÜYÜK anlamlar taşıyan bir şiirdi. Kutlarım ALKIŞLARLA gönülden.
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsim de bunun farkındayken. Yine de alıkoyuyor beni şükretmekten.
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten. =================================== Şükretmek...Şükretmek.... Kainata bakılınca daha iyi anlaşılıyor .. Tebrikler Değerli Dost . kısa öz ve anlamlıydı ..
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten.
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten. ----------------------------------------------- Güzel,anlamlı bir şiirdi. Nefsini terbiye edemeyen esiri olur ve azap görür. Öğüt verici şiirini beğendim. Selam.
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten. GÜZEL DUYGULAR KUTLARIM
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten. Şükredelim.....kutlarım saygılar...
Şu kâinatı nakış nakış işlerken. Nimetlerine şöyle bir bakarken. Her halükarda sana muhtaçken. Nefsimde bunun farkındayken. Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten.
ne gerçeğe döndürür ki fani yi kutlarım şiir dostu
Şu kâinatı nakış nakış işlerken.
Nimetlerine şöyle bir bakarken.
Her halükarda sana muhtaçken.
Nefsimde bunun farkındayken.
Yinede alıkoyuyor beni şükretmekten.
evet çok doğru yazmışsınız hepimiz böyleyiz aciziz ama nedense küşkretmeyiz ALLAH a verene hakka sizi gönülden kutlarım üstat
Saygılar