Sadakat ilminin okulu olmaz, Gönüller eşini sınavla bulmaz, Çaresiz aşığa hesap sorulmaz, Suçlayan gözlerle hor bakamazsın.
Gün gelir kalbini ihanet yakar, Gözlerin maziye özlemle bakar, Hangi su yokuştan yukarı akar? Yönünü döndürüp ters akamazsın.
İsyanı naz sandın hüznümü eda, Çektiğim yetmez mi, ne var sırada? Hilekâr sevenler ettiyse veda, Harbiden sevene kulp takamazsın.
Yıldız TOKSÖZ
Teşekkür ederim...
Yılkı atlar gibi yabanda sürtüp, O bencil nefsinle sivri söz dürtüp, Hilenin üstünü hileyle örtüp, Eğri gözlerinle düz bakamazsın.
Mustafa Yaralı
Bir yandan yapıp bir yandan yıkamazsın, Vermediysen emek vefa umamazsın, Kendinden başkasını kandıramazsın, Bu gidişle yalnız sen yalnız kalırsın.
ÇİMDİK
sen bu saatten sonra dudaklarımın sıcaklığını bulursun ama hep ayaklar altında ezilmiş izmaritlerde bulursun aşkının pimini çektim o ihanet denen idam sehbasında beni ararsan yüreğini sızlatan pişmanlıklarda bulursun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİLEKÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİLEKÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kisiye özel" gibi görünen, herkesin payina düsen birseyler bulabilecegi mahir bir kalemin manali ve güzel dizelerini herzamanki gibi zevkle okudum, tebriklerimi biraktim.
Bir yandan yapıp bir yandan yıkamazsın, Vermediysen emek vefa umamazsın, Kendinden başkasını kandıramazsın, Bu gidişle yalnız sen yalnız kalırsın...ÇİMDİK...
Öyle işliyor ki şiir insanın ruhuna,bir dörtlük yazmadan geçemedim.Affına sığındım arkadaşım. Her şeyiyle şiir şiirdi. Kutlarım...
Yılkı atlar gibi yabanda sürtüp, O bencil nefsinle sivri söz dürtüp, Hilenin üstünü hileyle örtüp, Eğri gözlerinle düz bakamassın.
İçi dolu, örgüsü güçlü, billur su gibi akcı çok mükemmel bir hece şiiri okudum. Sayfanıza bir dötlük ve en kalbi sygı ve hürmetlerimi bırakıyorum. Şen ve esen kalın.
sen bu saatten sonra dudaklarımın sıcaklığını bulursun ama hep ayaklar altında ezilmiş izmaritlerde bulursun aşkının pimini çektim o ihanet denen idam sehbasında beni ararsan yüreğini sızlatan pişmanlıklarda bulursun
İyi ki varsınız hecenin sultanları muhteşem bir duygu aldım konu itibarı ile de verilen mesajları yanında ahenkli dizelerle keyfime diyecek yok okumak keyifti.
Gerçek sevenle, çakması karışık...Vefa biraz da tihniyette saklı...Her şeyin bir rajonu var derler...Sevgi de adaında ve kurallarına göre olmalı...Olmazsa olmazlardan vaz geçilmemeli...
Şiirin duygusu çok uygundu ifadeler dağıtılmadan sarmal bir şekilde çok özgün...
Hecenin kendine özgün kuralları ile zarif ve estetik...
Kötülerin refarans gösterilmesine de göndermelerle ufak fiskeler vurulmuş...
Aslında kendi içimizde var olan dostluk sevgi aşk kavramının karşımızdaki insanlarda da var olacağını düşünerek içten ve samimi yalın yaklaşarak seviyoruz… Oysa her pir parmağın beşi bir olmadığı gibi dostluk sevgi aşkın iç döngülerin ne olduğunu ilk anda bilemeyiz bu zamana yayılınca yaşamın getirdiği hayal kırıklıkları.. ve neden soruları
Güzel bayan şiirinizi okuyan kendimde dahil bir şeylerde ders çıkarmalıyız..
Gönüller eşini sınavla bulmaz,
Çaresiz aşığa hesap sorulmaz,
Suçlayan gözlerle hor bakamazsın.
Gün gelir kalbini ihanet yakar,
Gözlerin maziye özlemle bakar,
Hangi su yokuştan yukarı akar?
Yönünü döndürüp ters akamazsın.
İsyanı naz sandın hüznümü eda,
Çektiğim yetmez mi, ne var sırada?
Hilekâr sevenler ettiyse veda,
Harbiden sevene kulp takamazsın.
Yürek sesin var olsun saygılarımla