.........KIZIL MAVi GÜLLER AÇIYOR YOKLUĞUNDA.........
avuçlarını vurdu gecenin yüzüne ve sürdü ruhuna... şimdi tam istediği gibi olmuştu:içi gibi dışı da bir... ve ardından başladı söze; ne çok özlem büyüttüm içimde... ne çok tebessümlerim var sana dair... uzat ellerini Uzat ve yakala beni.. yakala beni ’sen’ yanımdan ben dökmek istemiyorum yapraklarımı toprağa beni sana yama.. seni bana ekle.. birleştir ikimizi Birleştir… terim terine..tenin tenime karışsın.. ve sok beni sıcacık teninin en gizemli zulasına... ve kimseler görmesin diye tebessümünle ört , Ört hadi üzerimi... ört.. seni pırıl pırıl bu sonbahar sabahı gibi istiyorum.. hani, şarkıların dediği: “gözleri aşka gülen taze bahar dalısın” dediğinden... mavimavigülüşünle... ruhunun taaaaa derinlerinde gizli özlemlerinle gelmelisin... kalbin delişmence çarpmalı koşuşundan... dizlerinin bağı çözülmeli kucağıma yığıldığında... nefes nefese yılkı atları gibi çıkmalı terin bedeninden... buna karşın ,misk gibi, amber gibi kokmalı rayihan... gözlerin, gözlerin ışıl ışıl sevda saçmalı tebessümlerinde...
bak, kızıl mavigüller açıyor çorak topraklarımda… bak… kızıl mavigüller yokluğunda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........KIZIL MAVi GÜLLER AÇIYOR YOKLUĞUNDA......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........KIZIL MAVi GÜLLER AÇIYOR YOKLUĞUNDA......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve ardından başladı söze; ne çok özlem büyüttüm içimde... ne çok tebessümlerim var sana dair... uzat ellerini Uzat ve yakala beni.. yakala beni ’sen’ yanımdan ben dökmek istemiyorum yapraklarımı toprağa beni sana yama.. seni bana ekle.. birleştir ikimizi Birleştir…