ben, çetin kayalıkların soğuk eteğinde güney yamaçlara kıyama durmuş ormanların meşe ağaçları gölgesinde gevreyen tozlu toprakların bağrına nisan yağmurunun çamura maya çaldığı toprağın oğlu, Ana doluyum!
ekip çile bahçesine hazan tohumlarını karmaçlayıp kader çizgisi denginde mutluluk hamurunu kerpiç tandırlarında buğulu ekmeğin yapıldığı buğday unundan yiğidin harman olduğu toprağın oğlu, Ana doluyum!
dikenli tepelerin ortasından dosta giden çileli yolların serdarı patika yollarda sevdaya koşar adımların yorulmaz yiğitleri ve yiğitlere kurban olmuş, Ana doluyum!
gocunmadan paklanan buz tutmuş derelerde layıkıyla aklanan ecdadın övgüsüyle mahremi içinde mahrem, onurlu yüreğinde ar, namus, vakar, haysiyet dolu toprağın oğlu, toprak kokulu Ana doluyum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprağın Oğlu! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprağın Oğlu! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anadolu olur adı da yiğit doğurmaz mı? Hemde ne koç yiğitler, ne alperenler doğurur. Bize düşen anamıza Anadolumuza sahip çıkmak. Yüreğine sağlık. İlham verdin şu garibe...
çok anlamlı derin bir şiir.coşku dolu mısralarda Milli ve manevi değerler görülmekte. Anadolu yaylasından kopup gelen bir yüreğin hezeyanları. kutlarım dost ilgiyle hazla okundu.
Bize düşen anamıza Anadolumuza sahip çıkmak. Yüreğine sağlık. İlham verdin şu garibe...
Selam ve saygımla...