(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR OTAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR OTAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DURAKLARI KAFİYELERİ VE ANLATIMI AÇISINDAN BAŞARILI BİR ŞİİR OLMUŞ KARDEŞİM. HİSSETTİRDİĞİ DUYGUDA SEVECENLİK HİSSEDİLİYOR. SONUÇ OLARAK GÜZEL BİR ŞİİR. TEBRİK EDER BAŞARILAR DİLERİM.
Palan dağı ağustosta kar''lanmış Her bir heves gönülde ki yar''lanmış Gir gönüle çal sazı sazcı gardaş Ocak''ta sızı vurmuş nar''lanmış + Selim bir çağlayan olmuş gibisin. Palan dağın hiç solmayan gülüsün. O gülün meşk eden bir bülbülüsün. Erzurum dağları yine gar'lanmış.
Dost yarin bir gülüşüne zehire bile razısın ha..Vay benim yürekli dostum...O yare bu dostundan da selam olsun..Kal sağlıcakla...Saygı ve sevgi yolladım..Yüreğine sağlık..
Bilmeden girmişim talan bağına
Sür atını hızlı kervancı gardaş
Gidelim vefasız yar otağına
Palan dağı ağustosta kar''lanmış
Her bir heves gönülde ki yar''lanmış
Gir gönüle çal sazı sazcı gardaş
Ocak''ta sızı vurmuş nar''lanmış
Dünya toz pembe her şey sen olursa
Yar deyip tez ağlar da ben olursa
Vur böğrüme hançeri kın''cı gardaş
Yar yanımda yar''ına ten olursa
Selim, adım''a mühür vursun o yar
Bir gülsün de zehir sürsün o yar
Nur yüzünle bir gülde gül''cü gardaş
İsterse cihan dursun,olsun o yar
o kocaman yüreği yazan kalemi saygıyla kutluyorum tebrikler....