(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tehdit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tehdit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şair; burada her ne kadar Anne'yi ön plana çıkarmış olsada içten içe zamanı gelince yuvadan uçmanın heyecanı yaşamaktadır. Bu tehditvari anlatım da bunun açıkça belirtisidir. Tebrikler.
Dört mevsimde hazanınız, leylak kokularında kalsın... Hazan denilen ince yürek bu güzel kokulardan utansın...
Bu dizelerde birçok şeyi bir araya getirebilen yüreği kutlarım.+5 *** Dizelerin kucağında bir süre kabuğuma çekilme konusunda değil ama yorumlar konusunda döneceğim size bütün kalbimle...İnsan büyük laflar ederken bir söylemeli bin düşünmeliymiş...Değerli annem Su kılıcı'nın dediği gibi; yetermiş insana üç-beş yürek...Az olan öz olurmuş...Dost olmayı başarabilen gerçekten dost bulurmuş... Şair Özdemir ASAF'ı yalancı çıkarırcasına... ("Dost yok biliyorum amma aramaktan geçmem! demirştir.) Kapı kapı dolaşacağım bundan sonra...Yorumların kucağında şiirlerden güller derleyip hediye edeceğim candan dostlarıma...
Sevgiyle kalınız...
hidayet dal tarafından 11/16/2007 2:02:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Karaçay, teşekkürler. Sanırım ilk cümleniz, sizin o muhteşem şiirinize bir atıf. Çok haklısınız. Neler yapmalıyız, bu en önemlisi. Şiirinize haddim olmayarak eklediğim dörtlüğü kabulünüze çok sevindim. Sağolun.Saygılar.
HER YERDE BUNLAR YAŞANIYOR DA İŞİN BURAYA GELMEMESİ İÇİN NE YAPILMALI.ÖNEMLİ OLAN BU.YÜREĞİNİZE SAĞLIK KISA VE ÖZ...SEVGİ VE SAYGILARIMLA..İBRAHİM KARAÇAY
BİZ BİLİYORUZ TABİ Kİ NE KADAR GÜZEL ŞİİRLERİN OLDUĞUNU. AMA SABIR GEREK. AMA BUNUN NEYİ VAR Kİ HEM GÜZEL HEM DUYGULU. EN KISA YOLDAN ANLATMIŞ SEVGİSİNİ. DAHA İYİ NASIL ANLATILABİLİR Kİ ANNE SEVGİSİ. KUTLADIM ARKADAŞ.
Sevgili duru sevgi, burda da aceleciliğin mesaide yine. Allahın günü darıdan çokmuş ya, ağır ağır yazarız. Cephaneyi bitirirsek ve bu minikler sona kalırsa kim bakar bunlara söyle... Şaka şaka... Tamam dikkate alınacak öneriniz canım dostum benim. Sevgiler...
Mübişim dur yaaa, biz ne olacağız? Sen iflah olmazsan biz de yandık desene... Annen kadar değilse de biz de seviyoruz seni. bize nasıl kıyacaksın. Allahım nur yüzlü anacığına sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin inşallah bitanem. Bak ben daha sayfana girmeden gülüme sultanıma ve sana ne yazdım oysa.
Bir mavi boncuğu dört parçaya böldüm çünkü... Çeyreği bende, diğerleri sizde. İyi saklayın sevgimiz için.
Üçünüz de canlarımsınız... Biri sultanım, biri serçem, biri gülüm... Bizi ancak ve ancak Ayırır ölüm!..
diline yüreğine sağlık ama ben artık dil yarasını Allahım ı görmek istiyorum kesmiyor dörtlükler.annelerimiz yüreklerimizde herzaman baş köşede. ama demeden edemiyor insan sıralı olsun yinede.
tebrik ederim...