Kolay mıydı? Unutmak.! Unutup ardında kilitli kapılar bırakmak. Bir damla gözyaşın en güçlü cümleleri bile kurşuna dizerdi. Mahşere ramak kala benimle ölmekten vazgeçen yüreğin; Kiminle geçti sırat köprüsünü? Kimin dizlerinin önüne oturup da aşk-ı itiraf eyledin? Kan revan içinde sevdamızın sancağını taşırken ben ufuğa… Neredesin şimdi? Unuttun mu gerçekten? Yüreğine sorsana unutmuş mu? Peki ya dilin? Konuşmaya başladı mı ardımdan? Peki ya gözlerin? Onlarda unuttular mı beni..? Hangi gözler için gözlerimden vazgeçtin? hangi ciğeri beş para etmeze değiştin beni? Her şeyi boş ver tek bir şeyi söyle bana, GÖZLERİN DE UNUTTU MU BENİ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİN DE UNUTTU MU BENİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİN DE UNUTTU MU BENİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözde unutuluyor sevgiler, ama özde asla unutulmuyor..İnşallah sizi unutmamıştır..kalbinde unutulmuşluğun sitemiyle dile gelmiş dizeler.. Kaleminiz daim olsun ..Kutlarım.. Saygı ve selamlar..
Güzeldi şairim...