Okuduğunuz şiir 24.9.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
_SABRIN İNFİLÂKI_
Hanene konuk olmak ılık bir bahar günü Bir anda siliverdi gözlerimdeki hüznü Ne büyük mutluluktu böylesi karşılanmak Heyecan damarına mıh gibi aşılanmak. O güzel anılarla sana veda edişim Islanmış kirpiklerle otogara gidişim, Görüşmemek üzere ayrılıyormuş gibi Bakışlarım donmuştu, ağlamaklı şarabi.
Keskin bir dönüş yapıp yürek dönemecinde Peş peşe, bahaneler türedi ilmecinde Bir zerre anlamadım, değişken hallerini Neden estirdiğini o şimal yellerini. Muhtemelen, yürekte beter anılıyorum Sen ne dersin acaba... ben mi yanılıyorum? En azından derdini anlamaya çalıştım Senden de onay alıp yokluğuna alıştım.
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik, Ben mi verdim, ömrüme müdahale hakkını Şimdi gülerek seyret sabrın infilakını. Ne kadar fenaymışım ne vardı ki patladım Anlat anlat hep aynı, demek boşa çatladım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_SABRIN İNFİLÂKI_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_SABRIN İNFİLÂKI_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik,
Ansızın yüze inen ağır tokat gibi gelen ayrılık kararı,inciten yüreği böyle hüzünle söyletir.candan tebrik ediyorum sevgili arkadaşım gün ve hayat başarıların bitimsiz olsun geç kalış mazeretimi biliyorsun. duygulu yüreğine içli güzel nefesine ,usta kalemine sağlık sevgimle.
Ben mi verdim, ömrüme müdahale hakkını Şimdi gülerek seyret sabrın infilakını.
MERHABALAR DEĞERLİ KALEM ; SEÇKİ VE BÖCEKLE TAÇLANMIŞ HARİKA BİR ŞİİRDİ..SESLENDİRMEDE ANLAŞILIR VE YALIN..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYORKUTLUYORUM KALEM V EDE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
İnsanın güzelliği demek ki bir tek kalpte değilmiş.Şiir olup dizelere de sirayet edermiş.Şekil a da görüldüğü gibi olsa gerek. Kutlarım yazan kalemi tutan eli ve yüreğini.
Güne düşen şiirinizi ve o çok değerli kaleminizi kutluyorum. Her zaman şiirle kalmanız dileklerimle, selam ve dualarımı bırakıyorum şiir sayfanıza. Saygılarımla efendim.
Sabrın sonu çatlamakmış şiire:) Günde görünce nasıl sevindim, nasıl sevindim anlatamam. Senin kadar mutlu oldum desem yeridir sanırım. Tebrikler, sevgiler can ablam.
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik, Ben mi verdim, ömrüme müdahale hakkını
Birine güveniriz o sarsar o duygumuzu ve bu dünyaya küseriz. O hakkı ben verdim biz verdik, riyakar sevgilere kandık, sonuçta hüsrana uğradık..
..teşekkür ederim ben söylersem doğru gibi olmazdı sanki evet cidden biraz daha mı güzeldi ne.. ayrıca güne yakışmayan şiiri yoktur NÜS'ün bu da samimi kelamdır..saygılar sevgiler...tebrikler
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş, durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik, Ben mi verdim ömrüme müdahale hakkını Şimdi gülerek seyret, sabrın infilakını. Ne kadar fenaymışım, ne vardı ki patladım Anlat anlat hep aynı, demek boşa çatladım.
canımsın güne gelen bu güzel dizelerini harika yorumunu gönülden alkışlıyorum sevgilerimle
Her yürek başka yanarmış Sabrın infilakı... her gönülde başka başkaymış .... ah be bitanem... hüznün deminde bir ömür ...bir sevda... ne güzel anlatmışsın.
Yetkin kalemini ve başarını tüm içtenliğimle tebrik ederim.
O eşsiz yüreğine her daim mutluluklar dilerim.En içten sevgimle ve saygılarımla.
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş, durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik,
sen gel, ben çıkayım oldu bu :) hala rahatsızım, ama birazda öbür tarafa takılıp çıkarım sanıyorum..hayatım sesin hoş ve şiirlerine gidiyor, böyle alıştık...senin şiirlerini başkası seslendirse bu tad alınmaz sanırım...bu seslendirme faslından vazgeçtim ben...yok efendim küçük bir aygıt alınacakmışta, pc..ye monnte edilecekmişte vs vs....Türkiyede olsaydım ok...ama burası zor, sağlık olsun :) bence seslendir ama, paşa gönlün bilir tatlım...yeterki sen iste...sevgiler
..turnusolunu görüyorum NÜS harikalarından birinin daha mı güzel ne..''şimdi gülerek seyret,sabrın infilâkını'' dese de hep şiir aşkının doruğunda sevgi saygılar çok tebrikler selamlar...
Hanene konuk olmak ılık bir bahar günü Bir anda siliverdi gözlerimdeki hüznü Ne büyük mutluluktu böylesi karşılanmak Heyecan damarına mıh gibi aşılanmak. O güzel anılarla sana veda edişim Islanmış kirpiklerle otogara gidişim, Görüşmemek üzere ayrılıyormuş gibi Bakışlarım donmuştu, ağlamaklı şarabi.
Keskin bir dönüş yaptın yürek dönemecinde Peş peşe bahaneler türedi ilmecinde Bir zerre anlamadım, değişken hallerini Neden estirdiğini o şimal yellerini. Muhtemelen yürekte, beter anılıyorum Sen ne dersin acaba... ben mi yanılıyorum? En azından derdini anlamaya çalıştım Senden de onay alıp, yokluğuna alıştım.
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş, durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik, Ben mi verdim ömrüme müdahale hakkını Şimdi gülerek seyret, sabrın infilakını. Ne kadar fenaymışım, ne vardı ki patladım Anlat anlat hep aynı, demek boşa çatladım.
Değerli kaleminizden, duygusuyla, anlatımıyla çok etkileyici bir şiir okudum. Değerli paylaşımınızı ve güçlü kaleminizi içtenlikle kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Hanene konuk olmak ılık bir bahar günü Bir anda siliverdi gözlerimdeki hüznü Ne büyük mutluluktu böylesi karşılanmak Heyecan damarına mıh gibi aşılanmak O güzel anılarla sana veda edişim Islanmış kirpiklerle otogara gidişim, Görüşmemek üzere ayrılıyormuş gibi Bakışlarım donmuştu, ağlamaklı şarabi.
yürekten gitmeli demekteydi canevim Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim, Kimin haddine düşmüş, durduk yere densizlik Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik Ben mi verdim ömrüme müdahale hakkını Şimdi gülerek seyret, sabrın infilakını. Ne kadar fenaymışım, ne vardı ki patladım Anlat anlat hep aynı, demek boşa çatladım.
Bu yürekten gitmeli demekteydi canevim
Riyakâr sevgilerle sarsılırken arşivim,
Kimin haddine düşmüş durduk yere densizlik
Hangi ara birikti bu kadar güvensizlik,
Ansızın yüze inen ağır tokat gibi gelen ayrılık kararı,inciten yüreği böyle hüzünle söyletir.candan tebrik ediyorum sevgili arkadaşım gün ve hayat başarıların bitimsiz olsun geç kalış mazeretimi biliyorsun. duygulu yüreğine içli güzel nefesine ,usta kalemine sağlık sevgimle.