(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git yüreğimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git yüreğimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
git şimdi...... bu veda hem sana hemde bana olsun kendimden......
Şiir çok güzel.Finali daha da güzel.Şiir tamamıyla bir gerçek duygulara eşlik etmiş,finale kadar. Sonunda ise senin değil,içindeki sitemin son sözleri yer almış.
hüzünlü sızısı hala üzerinde satırların sanki artık eskisi gibi olmuycakmış gibi hiçbirşey iki kişilik bi uğurlamanın sahnesine bakmış gibi hissettim bi an keşke böyle olmasa diyerekte çıkıyorum şimdi sayfandan güzel bi gün dileğimle...
Gidenin arkasından niçin hep iyisimser düşünür ve sevginin o ağır yükünü omuzlarımıza alırız. Seven zaten gitmez, gittiğiyse eğer zaten hiç sevmemiştir. Bırakın gitsin hayat kısa ve yaşamaya değer...
gitmek; o kaos duygusu, aklın sarsıntılarla yorgun düşüşü, bilincin kamaşması.. rehin bırakılacak bir şey yok, unuttuklarından başka ve gitmelere müsaade etmek, kaderin hatalarını düzeltmek belki de..
git şimdi...... bu veda hem sana hemde bana olsun kendimden......
O gidince kendimizi de kaybediyoruz bir zaman...sonra belki de başka aşklara yelken açıyoruz gitmeleri yüreğimize gömerek kendimizi bulmak yaşatmak adına bir daha... çok güzeldi şiirin Yağmurcum,hemşehrim... yazan eline yüreğine sağlık. Sevgilerin en güzeliyle kal...
hadi git...!!! beni terk edip uzaklara hadi git...!!! istediğin kadar uzaklara git sen... içinde taşıyacaksın her zaman bir ben... ben zaten biliyorum seni içimde bir yerlerde sen....
sanırım böylesi cesur olmak gençliğin etkisi. git derkende onun üzülmesini istemeyecek kadar seviyorken gitmek istiyorsan git ben güle güle derim derken dimdik ayaktasın .gençliğimiz böyle bilinçli olsun dimdik ayakta olsun duygularına sahip çıksın bu harika birşey. şiirde hissettiğim cesur yüreğini kutluyorum. ve bunu en kelimenin tam haliyle yazıya döken kalemini kutluyorum. sevgiykel. kal.cesur ve onurlu yüreğini hak edecek sevgilerle kal.
klasik sevda sonrası ayrılık sendromu anlatılmış ama özenle seçilmiş kelimelerin yarattığı ince kalp atışlarını göz ardı etmemeli. sen böyle güzel şiirler yazdıkça benim de daha güzellerini beklemekten başka bir şey elimden gelmiyor kalemine sağlık.
git şimdi...... bu veda hem sana hemde bana olsun kendimden......
Ahh Yağmursel şaşkına çevirdin o her kimse, canım benim açıkca kal desen olmazmı:)) Çok güzel tadında bir şiirdi kutlarım sevgilerim kucak dolusu gönderdim sana... +5