Ey sevgili Bilirsin Çocuksudur yüreğim İnanır yalanda olsa Senden gelen her şeye Bu defa Gideceksen Gelme Getirme yüreğime Yalancı baharları Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gideceksen gelme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gideceksen gelme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevgili Bilirsin Çocuksudur yüreğim İnanır yalanda olsa Senden gelen her şeye Bu defa Gideceksen Gelme Getirme yüreğime Yalancı baharları Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara
Dertli de olsa çok güzel ifadeler, anlaması kolay ve içli olmuş tebrik ederim. Çok söz etmeden anlatılmak istenen anlatılmış, sevgilerimle.
Ey sevgili Bilirsin Çocuksudur yüreğim İnanır yalanda olsa Senden gelen her şeye Bu defa Gideceksen Gelme Getirme yüreğime Yalancı baharları Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara
GÖNLÜME GÜZEL DİZELER DÜŞTÜ.YÜREĞİNE SAĞLIK.RABATLI
Ey sevgili Bilirsin Çocuksudur yüreğim İnanır yalanda olsa Senden gelen her şeye Bu defa Gideceksen Gelme Getirme yüreğime Yalancı baharları Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara ...
Ne kadar raflara kaldırsak da yürek öyle demiyor Yağmur'cum, ne olursa olsun hep gel der...
Kırmasın yüreciğini kimse, iyi bak çocuk yüreğine, güzel bir şiirdi...
yürek çocuksudur ve çocukça sever.doğaldır sevgisi yani,gerçektir ve yalansızdır. bu çocuk yüreği incitene yazıklar olsun... güzel bir emekti şiir ve sevgiyle....
Ey sevgili Bilirsin Çocuksudur yüreğim İnanır yalanda olsa Senden gelen her şeye Bu defa Gideceksen Gelme Getirme yüreğime Yalancı baharları Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara ... yağmur'um iyiki geldin yani:) hüzün+özlem=sevgi...rafların tozunu almışmıydın...?gece onlar raftan düşüyor desem...? :)))) canım deli maviler yüreğine... sevgimle...
hep kendimizi kandırırız işte böyle. giden gelmesin, gitmek için gelmesin diye.. ama öyle cırtlak bir düşünce sararki birden beynimizi kalın kitapların arasına umutlu yorgun noktalar bırakmak isteriz. gelmesin deriz.. ama "gelse ne iyi olurdu" birikir içimizde. susmak en büyük onurdur.
yağmur yağar toprak kokusunu çekeriz içimize o bile bişeyler hatırlatır, anılarla yaşamak zordur. anıları yoketmek imkansızlığın tam adıdır.
güzel güneşli ve toprak kokusuz günler dileğimle. birazda çiseli.
Gölge Dansı tarafından 5/16/2008 1:20:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara ........................
Evet sevgili şair,alışmışken ve iyileşmeye başlamışken yaranın yeniden kanatılması kötü oluyor. Umutsuzluk üzerine kurulmuş umutlar daha yıkıcı oluyor.İkinci vicdansızlığı kaldıramıyor yürek.
********TEBRİKLERİM VE SAYGILARIM GÖNÜLDEN HOCAM*******GÜZEL BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM*******
Ey sevgili Bilirsin Çocuksudur yüreğim İnanır yalanda olsa Senden gelen her şeye Bu defa Gideceksen Gelme Getirme yüreğime Yalancı baharları Alışmışken Kara kışlara Birkez daha Yıkma dünyamı Kaldırmışken sensizliği Raflara
güzel bir şiir meydana gelmiş tebrikler değerli kardeşim selamlarımla
Gitmemek üzere gelen çok az sevgiler vardır kainatta, bitmemek üzere çok az yaşanmışlıklar var sevdalarda, biildiğimiz destansı tutukulu aşklar masallarda saklı, tozlu raflarda artık...
Ey sevgili
Bilirsin
Çocuksudur yüreğim
İnanır yalanda olsa
Senden gelen her şeye
Bu defa
Gideceksen
Gelme
Getirme yüreğime
Yalancı baharları
Alışmışken
Kara kışlara
Birkez daha
Yıkma dünyamı
Kaldırmışken sensizliği
Raflara
Dertli de olsa çok güzel ifadeler, anlaması kolay ve içli olmuş tebrik ederim. Çok söz etmeden anlatılmak istenen anlatılmış, sevgilerimle.