(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
----Rabbine sığın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
----Rabbine sığın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cana can bir şiir saygıdeğer arkadaşım ..o ulvi kelam sahibine ne güzel bir şiirdi .. emeller niyetlere göredir. niyetinle yazdığın bu güzel şiir ruhumu mest eyledi..Allahı anan yürekler gül yüreklidir..gül yereğe gönülden selamlar esen kalınız..
Güzel yüreğinizi, ihlaslı kaleminizi kutluyorum Hüseyin Bey, kardeşim; yine hüzünlü bir eserle yüreğimizi burktunuz... Kalbi saygı ve selamlarımı yolladım...
Sayın arkadaşım,islamın olmazsa olmazlarını şiir şeklinde ne güzell dile getirmişsin.kutlarım seni.gerçekten AllHsığınan bir insan senin şiirinde belirttiğin kuralları, şartları elveriyorsa yerine getirmesi gerekmektedir. Ama bunları gösteriş olarak değilde gerçek,yürekten yerine getirmeleri gerektir.Allah kitabımızda derki:vay o namaz kılanların halineki gaflet içindedirler.nifak tohumu ekenler,ne kadar ibadet yaparlarsa yapsınlar ,aLLAHIN KABUL EDECEĞİNİ zannetmiyorum.Hele dışından müslüman görünüpte gerçekten inanmayan münafıkların vay haline..İslam dini kulaktan öğrenilmez.Bizzat kuranı okuyup öğreneceksin.Öyle yobaz din adamları varki,onlara inandınmı yandın.Mesela Bakara suresinde derki:ister inananlar,ister hristiyan olsun,ister yahudi,ister sabii,Allaha şirk koşmadılarsa kıyamet gününe inanıyorlarsa onlar için müjdeler vardır.Mahşer günü kıyam edip tolandığımız zaman ,mizan kurulacak,Allah gelecek,Cehennem getirilecek ,cennet yaklaştırılacak ve sorgu başlayacak.kimin kitabı önden verilirse girin cennete denilecek.kitabı arkadan verilenler ise doğru cehenneme gidecek.orada kapıdaki bekçiler soracak,size uyarıcı gelmedimi?eh geldi ama işte şöyle böyle.Ateşe itiliverilecekler.Orada günahının çokluğuna göre yanılacak.Deriler yandıkça acı çeksin diye yenileri ile değiştirilecek.Zaten direkt cennetliklerden başkaları hepsi cehennemin tadını tadıp,cennete öyle girecek.birde devamlı yanacaklar var onlar çıkamayacak.Allah diyorki:herhes cehennemin tadını tadacak ama kimi koşarcasına,kimi sürüneerek geçecek diyor.Velhasıl halimiz duman.Allah kusurlarımız varsa affetsin ya Rabbim.
sayın arkadaşım, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
CENNET CEHENNEM - ÖMER HAYYAM
Sevgiyle yoğurulmamışsa yüreğin, Tekkede manastırda eremezsin. Bir kez gerçekten sevdinmi bu dünyada, Cennetin, Cehennemin üstündesin.
Ey güzelim insan nefsine uyma Günahtan nifaktan rabbine sığın Ahiret, heybene haramı koyma Günahtan nifaktan rabbine sığın
Kötü sözden men ol dil bülbül olsun Yüreğine iman şefkat ı dolsun Huzur İslamdadır arayan bulsun Günahtan nifaktan rabbine sığın
Kur’an dır rehberin o doğru yoldur İlim ihsan bitmez cevheri boldur Acundan cennete uzayan koldur Günahtan nifaktan rabbine sığın
Kelime şahadet imanda tartı Namazdır islam’ın ikinci şartı Zekâtı oruç’u hac’cıda artı Günahtan nifaktan rabbine sığın
Dünya bir tarladır sürüp ekersin Düşünmez yarını gün der geçersin Mahşer günü gelir onu biçersin Günahtan nifaktan rabbine sığın
Çok çok nefisti hocam, yürekten dökülen ihlasla yazılan dizeler Kaleminizi yüreğinizi selamlıyorum Beğeni ile okudum, haz aldım vefalı yüreğinize sağlık Müzik ve seslendirme harikaydı Selamlar
RAHMAN YÜREĞİNİZE BİR ÇAĞRI GÖNDERMİŞ KUL DAVETİDİR BU ŞİİR ... İSLAMIN GEREKTİĞİ GİBİ YAŞANMASINI ANLATAN DİZELERİNİZ GEL NE OLURSAN OL YİNE DE GEL ÇAĞRISINI HATIRLATTI BANA .. GELDİK HOCAM YÜREĞİNİZDEKİ ÇAĞRIYI İLHAMI EZANI DUYDUK GELDİK MISRALARA
Kur’an dır rehberin o doğru yoldur İlim ihsan bitmez cevheri boldur Acundan cennete uzayan koldur Günahtan nifaktan rabbine sığın
Kelime şahadet imanda tartı Namazdır islam’ın ikinci şartı Zekâtı oruç’u hac’cıda artı Günahtan nifaktan rabbine sığın
Dünya bir tarladır sürüp ekersin Düşünmez yarını gün der geçersin Mahşer günü gelir onu biçersin Günahtan nifaktan rabbine sığın
Hüseyin zarar
Çok harika bir öğüt Ondan başka sığınacak bir kapı yokki rabbimiz bizleri şaşırtıp başka kapılara muhtac etmesin yürekten kutlarım tebriklerimle Osman AKSOY
üstadım kaleminiz mesaj dolu akıl dolu nasihat dolu bir manzum şiir yazmış. var olsun o kalem. anlamlı,manalı, ahenkli akıcı bir şiir.fon ve yorum oldukça güzel. tebrikler.
Değerli üstadımın kaleminden harika bir şiir okuyup dinledim hakk yoluna sevk eden yön veren nasihat verici nefis bir eserdi.Gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Sayın: Hüseyin zarar usta, "insan nankördür.Şükretmezler."ayet.İman ve inanca can katan bir şiir yazmışsınız.İslamın ve imanın şartları ancak böyle anlatılır. Ders kitabına koyulabilir nitelikte. Talim Terbiye Başkanlığına gönderin derim. Seslendirme ile birlikte. Kutlarım.
Değerli abim harikasın harika ne desem bilemedim kala kaldım o kadar güzel dile gelmiş ki yüreğin sus pus oldum baka kaldım yüreğinden ellerinden öperim saygılar...
Üstat yüreğinize kaleminize sağlık ne güzel olmuş evet en önemli kulluk görevimiz nefsimizin heva ve heveslerine uymadan kullukta bulunmak ne güzel ifade etmişsiniz kutluyorum saygı ve selamlar sunuyorum