Birbirimizden habersiz aynı şehirdeyiz. Hadi söyle sevgilim onlardan duydun mu ? şehrimize gelişimi .
Aynı şehirde olup da ;
Sesini duyamadan ,o guzel kokunu içime doyasıya çekemeden , gözlerine bakamadan ,ellerin ellerime değemeden tenin tenime hissedemeden yaşamak öyle zor, öyle adaletsiz ki. Yaşamak bana böyle anlamsız sevgilim.
Bitmek tükenmeyen nar’ı/ n içinde yanıyorum .Yanarken kayboluyorum .Hem kendimi hem seni kaybediyorum içimde.
sen bilemeden sen duyamadan sen göremeden .
Bu duyguları taşıdıkça içimde asiliğim ,isyanım ,kırgınlığım daha da büyüyor. yıpratıyor benliğimi,incitiyor canımı. damarlarımda dolaşan canımdaki can’ımı. sen görmeden sen duymadan sen bilmeden eriyip gidiyorum bilinmezliğin bu ısdırap verici karanlığında. yanıyorum ruhuma kadar .
Ateş öyle yakıcı öyle sersemletici sıcaklıkta ki bilemezsin ,bilemezsin sevgilim . Cehennem adeta ölmeden gunahların bedelini yansıtıyor sanki ruhumun penceresine. .Ateş hem ruhumu hemde ruhuma değen ruhunu yakıyor .Hissediyorum seninle birlikte yandığımı. Sönmek bilmiyor alev.Her geçen gün daha da közleniyor ama külllenemiyorum bir türlü.
Her an karşılaşma umudu taşıyorum ,ruhunu suğdırdığın bu küçük dunyamda. Söyle sevgilim . lakin ,doğruyu söyle Sırr’a kadem basmış bu sevdanın gerçeğini.Şimdi Haykır hebadan öte gitmemiş kokuna sinmiş aşkın değerini.
UNUTTUN MU BENİ? ,AĞLAMAM SÖZ..
Bu ayrılıkta
Seni sevdiğim kadar sevdin mi Seni düşündüğüm kadar düşündün mü Seni hissettiğim kadar hissettinmi beni ruhunda. Aşk’ın için Özlem azabının içinde ,nar’a serdin mi ruhunu, futursuzca ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAR'I İFTİRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAR'I İFTİRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönül düşmüş aşka için için yanmakta yanıyorda ne zaman söneceği meçhul aynı şehirde olupta kavuşamamak hangi güç engellerki orasıda meçhul biliyorsanız yerini gidiverin birdaha görmeyi deneyin o görmek istemiyorsa böylesine yanmak beyhude beyhude olacaktır ateşinizin alevi ta buralara yansıyor sadece siz değil etrafınızdakilerde bu ateşten etkileniyorlar bunu böyle bilesin sevgiyle kalın mutlulukla kalın aşkın narında yamadan aşkla kal sevgilerimle selamlar kardeşim
Bir aşk imkansız ise elinizden geleni arkanıza koyamassınız ,koysanızda kaderi değiştirmeye gücünüz yetmez ,kader yazılmış çizilmiş bizlere boyun eğmek düşer.Şansımı zorladım zamanında artık ne kendimde ne de kadere gucum yeter.. ,
Duygular yürekte sel olmuş çağlamış,medet diye coşuyor sanki... Muhatabı duyar inşallah.. Kalemin daim olsun... Sağlıklı kal şiirle kal.. Sevgi ve saygılarımla
Her an karşılaşma umudu taşıyorum ,ruhunu suğdırdığın bu küçük dunyamda. Söyle sevgilim . lakin ,doğruyu söyle Sırr’a kadem basmış bu sevdanın gerçeğini.Şimdi Haykır hebadan öte gitmemiş kokuna sinmiş aşkın değerini. ................
Sadece bu dizeler için bile dünyanın öbür ucundan kalkıp gelinecekken, neden diyesim var aynı şehirde kavuşamamaya... Ama bu neden sorusuna cevap bulmak kolay değil ki. Kolay olsaydı da aşk olmazdı. Aşk zoru seviyor ya işte... Şair ne güzel söylemiş... BEN BİLMEZDİM ŞARKILARIN BU KADAR GÜZEL, KELİMELERİN KİFAYETSİZ OLDUĞUNU ... BU DERDE DÜŞMEDEN ÖNCE...