O benim hülyalarımı süsleyen prensimdi. O yureğimde ışıldayan en parlak yıldızımdı. O Aya aşık değildi ama Ama, Bana aşıktı bir zamanlar. O,Meleğimdi benim.Melek olacak kadar iyidi ,çok guzeldi yüreği. Doyamadım ona Doyamadan Yıldızımı Ay’a emanet edip gitmek zorundaydım.
________27 TEMMUZ 2010_____
O vakitte soğukkanlılığını koruyan boş gözlerle bakıp,beni süzen bir adam açmıştı kapıyı. Beni gorunce heycanlanıp heycanlanamadığını dahi kestirememiştim. Beklemiyordu beni.Anlayabildiğim tek şey şaşırmışlığı olmuştu. Kısaca Bana ait duygularını törpülemiş, değişmiş bir adam vardı karşımda.
Gitmeden evvel Öyle bir ümidin ipine düğümlenmişti ki duygularım, Herşey eskisi olacak diye beklerken,beklemediğim tepkiyle karşılaşmıştım . Onca şey yerli yerindeydi ya da ben öyle zannetmiştim.
Gözlerime ilişenlere göz ucuyla etraflıca bakıyordum ambiyansı değişmiş birkaç şekil dikkatimi çekmişti sadece. Kısık ses tonumla ,çekingen tavırlarımla hiç konuşmadan oturdum eski yerime. Göz göze geliyorduk, tıpkı o zamanlardaki gibi sorular soruyordu,’nasılsın neler yapıyorsun ’diye.
Bakıyordu bana öylece, birkaç eksik birşeler vardı o güzel gözlerinde Fiziksel olarak değiştiğimi söylüyordu . üzüyordu duymaya aşina olmadığım sözleri ilk kez söylüyordu bana.
Üzülmüş ,kırılmıştım .
Oysa ki Herşeyi anlatmaya kendimi affettirmeye gitmiştim . Evdeki hesap çarşıya uymadı. Aklıma gelenler dilime gelemedi bir türlü ,yutkunuyordum ben yutkundukça boğazım düğümleniyordu karşısında.Benim boğazım düğümlendikçe konuşamıyorduk doğru düzgun.
Tıpkı iki yabancı gibiydik .
Özlemim alev alev olmuştu yureğimde onca geçen zamanda . Hasrettim ona,deli gibi . Doyamamıştım O’na ,ne aşkına ne de kendine.
Bir anda, ellerini tuttum yaklaştım dudaklarına geri çevirir gibi yaptı nafile engel olamadı, en sonunda öpmüştüm onu . özlemim sel olup gitmişti damarlarımdan ruhuma . Daha sonra onu daha da istedim , kovdu futursuzca .
Ben ümitle girdiğim kapısından 2.defa ölmüş, hayallerini mezarlığa gommuş bi kız olarak çıktım o vakitte ,o kapıdan ..
Değişen O muydu yoksa ben miydim ?
Değişen hayalleri miydi ? Yoksa benden once mi öldürmüştü ruhumu ruhunda ?
O vakitte karşılaştığım adam o muydu ? Yoksa olmak istediği biri miydi ? Ya da benden onceki kişiliği mi ?
O gun ki Aslı neydi? O,Ay’a tutunup kendini ,beni unutan biri mi oluvermişti ?
Varlığına sarılıp ruhuna düşen duygulaarını zedelen benliğindeki neydi ruhunun gerçeğine yapışıp da bir türlü çıkmayan lekeler neyin izi idi ?
Bazen gerçeği bulmak adına indiğim derinlikte kendimi kaybediyorum gerçeklerle kaybettiğim gibi de bulamıyorum o soruların parçası olan cavapları
Gerçeği o vakitten bu yana bulamadım.Ölene dek de bulamayacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bak :) İşte gerçeği bulmuş ve yazmışssın ondan ötesi yalan gibi geliyor aslında ama hiçççççççççteee öle değil baby gerçekten tecrübe....yazdı.. :) Gerçeği o vakitten bu yana bulamadım.Ölene dek de bulamayacağım.Eğer sen bu gerçeği bulamassan ben de ne olim... :)
Duygu dolu samimi bir sorgulamaydı okuduğum dizeler Harikaydı beğeni ile okudum haz aldım ,Kaleminizi yüreğinizi alkışlıyorum Kaleminiz daim olsun Saygılar selamlar
yaşanmışlığın özeti gibiydi şiirin özü aşka dair olmaması gereken olmuş ve yürek yanarak anar olmuş anlaşılanda tek taraflı olarak çoktan bitirilmiş hayatınızın akışını tersine çevirmeyi deneyiniz kutlarım çok güzel anlatılmış şiir sevgilerimle selamlar