Gereksiz susmaların ardında ki gerçekler: Nedeni bilinmeyen bir boşluğun içinde kaybolmak , varlığının nedenini sorgulamak ve bu hayatın tekrar tekrar gerçekleriyle yüzleşmektir. Yaşam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın gerçekleriyle tekrar tekrar yüzleşmek.. Engellenir mi diye düşündüm o yüzleşme... O kadar çok hayatın gerçeği var ki; bir gerçekle yüzleşiriz, bir diğeri başlar. Hayat bu... Böyle de devam eder.
Çok uzun zamandır uğramadığım sitede güzel yazı ve şiirler okuyorum.
Tebrik ediyor ve sevgilerimi, selamlarımı bırakıyorum.
SUZAN ÖĞRETMENE KESİNLİKLE KATILIYORUM ..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Ben buna anlam kargaşası diyorum çiçeğim. Eğer içinden çıkabilirsen eskisinden daha güçlü ve olgun bir bakışa sahip olursun hayat karşısında. Eğer içinden çıkmayı başaramazsan tüm kavramların anlamını yitirmesi hiç zor değil. Anlamı yitirdiğin an da zaten yaşam nefes almaktan ibaret olarak devam ediyor. Sıyrıl o boşluktan
Sevgili arkadaşımİki cümlelik bu sözde o kadar derin manalar gizliki.Biraz açmaya çalışacağım ,tabi başarabilirsem.yalnız bir eksiğin var.Eğer noktalama işaretlerini koysaydın,sözler hemdaha anlaşılır,hemde daha vurucu anlam kazanırdı.Ben kafamdan o işaretleri koyarak açıklamağa çalışacağım.
Gereksiz susmaların ardında ki gerçekler: Nedeni bilinmeyen bir boşluğun içinde kaybolmak , varlığının nedenini sorgulamak ve bu hayatın tekrar tekrar gerçekleriyle yüzleşmektir. Yaşam...
Başarısızlığı, yaklaşımızımızı değerlendirmek için, bir uyarı olarak görmek yerine kişisel bir kusur ya da hata olarak görürsek, daha en başında yenilmiş oluruz.Tüm kişisel atılımlar, inanç ve düşüncedeki değişimle başlar.İşte o zaman,bilinmeyen bir boşluğun içinde kaybolmayız.Sorular, sınırlanmış potansiyelin kapısını açacak anahtar değerindedir. Eğer bu anahtarları doğru kapılarda kullanırsak ,önümüzde açılmayan kapı kalmazve bütün gerçekleri tek tek görürüz .Varlığımızıon nedenini sorgulamak ve bu hayatın gerçekleriyle tekrar tekrar yüzleşmek zorunda kalmayız. Gerçek bir karar,insanın yeni bir davranış geliştirip geliştiremediğine bağlıdır. Eğer yeni bir davranış yoksa, tam olarak karar vermemişiz demektir. sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
İnsan uçurumun kenarına varmadan kanatlanmaz. KAZANCAKIS
Küçük şeılere fazla önem verenler ellerinden büıük şeıler gelmeıenlerdir. EFLATUN Kaptanın ustalığı deniz durgunken anlaşılmaz. LUKIANOS
suzan çelik tarafından 9/13/2012 10:07:13 AM zamanında düzenlenmiştir.