Gün gitme günü, Eşikten öteye attım mı adımımı Bağlasan durduramazsın Biliyorsun. Unutmam deme Ben de biliyorum Zaman basarsın kanayan yaralara Unutursun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme günü geldiyse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme günü geldiyse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün gitme günü, Eşikten öteye attım mı adımımı Bağlasan durduramazsın Biliyorsun. Unutmam deme Ben de biliyorum Zaman basarsın kanayan yaralara Unutursun.
Şükran Demirtaş.
Kısa ve güzel özlü bir anlatımdı, zaman her şeyi unutturur acılarıda, Yunus diyarından selamlar.
Zaman bütün yaraların ilacı değil midir? Kabuk bağlar yaranın üstü, ama içten içe işlerse işte o zaman iflah olmaz. Yürek te söz dinlemiyor ki. Ne zaman tanıyor ne de dünyanın bütün ilaçlarını. Teşekkür ederim yorumunuz için Şükran Hn. İçten sevgiler...
Gün gitme günü,
Eşikten öteye attım mı adımımı
Bağlasan durduramazsın
Biliyorsun.
Unutmam deme
Ben de biliyorum
Zaman basarsın kanayan yaralara
Unutursun.
Şükran Demirtaş.
Kısa ve güzel özlü bir anlatımdı, zaman her şeyi unutturur acılarıda, Yunus diyarından selamlar.