Bir zamanlar Hayat hep yazdı B a h a r d ı Ne kuşlar feryat eder Ne de güller solardı Bu hazin son değiştirdi mevsimleri Yazlarımı kışa çevirdi Sıcaklar bunaltırken herkesi Ben üşüdüm T i t r e d i m Lakin seni sevmekten V a z g e ç m e d i m
Ve Sen şimdi yoksun Bakışların gözlerimi nerde bulsa Sanki vurmak için anı bekliyor O deli bakış içimi yakıyor Bana söylenmedik lafı bırakmıyor İnan bana sevdiğim Ben sensiz hep üşüdüm T i t r e d i m Sana yalan söylemedim Çünkü seni sevmekten v a z g e ç m e d i m
Geçen yine rastlaştık bakışlarınla Yüzün öyle asıktı ki Sus pus kesildim Mimiklerin açtırıyor ağzını Yumduruyor gözlerini Dinletemiyorum kendimi İnan bana sevdiğim Ben sensiz hep üşüdüm T i t r e d i m Senden birşey gizlemedim A L D A T M A D I M Çünkü seni hep sevdim
İnanmıyorsan gözlerime bak Ellerinle dokun yüreğime Orda kendini göreceksin Sanma özlemedim U m u r s a m a d ı m Ben sana söylenmedik söz bırakmadım Dedim ya hep üşüdüm T i t r e d i m Hala üşüyor T i t r i y o r u m Sonum olacağını bilsemde İnan sevdiğim Seni sevmekten V a z g e ç m e y e c e ğ i m . . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'' Titredim '' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'' Titredim '' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnanmıyorsan gözlerime bak Ellerinle dokun yüreğime Orda kendini göreceksin Sanma özlemedim U m u r s a m a d ı m Ben sana söylenmedik söz bırakmadım Dedim ya hep üşüdüm T i t r e d i m Hala üşüyor T i t r i y o r u m Sonum olacağını bilsemde İnan sevdiğim Seni sevmekten V a z g e ç m e y e c e ğ i m . . . .
Dedim ya hep üşüdüm T i t r e d i m Hala üşüyor T i t r i y o r u m Sonum olacağını bilsemde İnan sevdiğim Seni sevmekten V a z g e ç m e y e c e ğ i m . . . .
Şiir tamamıyla damarlarına kadar işliyor okuyanın. Çok duygusal ve etkileyiciydi dizeleriniz. Yüreğinize sağlık, saygılarımla...
İnanmıyorsan gözlerime bak Ellerinle dokun yüreğime Orda kendini göreceksin Sanma özlemedim U m u r s a m a d ı m Ben sana söylenmedik söz bırakmadım Dedim ya hep üşüdüm T i t r e d i m Hala üşüyor T i t r i y o r u m Sonum olacağını bilsemde İnan sevdiğim Seni sevmekten V a z g e ç m e y e c e ğ i m . . . .
düzenleme yapılmamıştır
kutluyorum güzel kalemi duygu yüklü güzel bir eser çıkmış ortaya..her dem şiirle...hissettirdi kendini güzeldi..