(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖYLE SEVECEKSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖYLE SEVECEKSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Öğretmenim, sevgi,sevda,aşk,tutku,saygı,dayanamazlık,hoşgörü,merhamet,anlayış...Sevgiyi güçlü kılan nice sözcüklerden bir kaçı.Eğitici dizelerinizi ,hayranlıkla okudum,Sevgili Hayrünnisa Hanımın sesinden de dinledim.Duygulandım.
Ama,bir nokta var ki,sevdiğiniz kişi,sizin gibi sevemiyorsa,karşılıksız sevseniz de,o aşk, o sevgi devam edemiyor ne yazık ki.Yüreğinize gömüyorsunuz sevda ateşini,ve dokunup dokunup yanıyorsunuz. yeri dolmuyor bir daha...
Çok yönlü kişiliğinize hayranlığımı bildirirken,saygılarımı sunuyorum,Öğretmenim.
Sevgiye, sevilmeye, uğrunda ölünmeye değerse eğer; kimse durduramaz, aşkla çarpan yüreğin sesini...
Baksanız dışı şuh hasnâ, iç sanırsınız , müstesnâ İşte dersiniz sonunda, uğrunda ölünür cânâ... Ammaaa! Dışı sizi, içi hep bizi yakar, bilirler mi acaba?...
Efendim, yine karakalem tablonuz ve yine şiiriniz istisnâ.. Çok takdir ve saygı larımla esen kalınız diliyorum...
" kimse ondan daha fazla sevgili olmayacak" BİLMİYORUM YORGUN VE YİTİK YAŞANMIŞLIĞIMDA ÇOK SEVGİLER YAŞADIM BELKİ AMA YUKARIDAKI CÜMLEYE(belkide bilmeden!.) HEP SADIK KALDIM SANKİ..YAZDIKLARIMIN ÇIKŞ VE TEMEL NOKTASI OLDU HEP..HARİKA DİZELERDİ DEĞERLİ DOSTUM NİSA HANIM EFENDİDE HARİKA SES OLMUŞ..KUYTLUYORUM DEĞERLİ HER İKİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..SELAM VE SAYGIMLA USTA İNSAN..
merhaba efendim yine gönül bahçeniz sevgi çiçekleri açmış yine hayranlıkla okudum ve yorumlamaya çaıştım sevgi bulunması öyle zorki yürekten seveceksin adam gibi seveceksin dediğiniz gibi sadece sevgi işte böyle sevgiye bütün ömrünü adar insan sevgi insanı yaşama bağlayan en güzel olgu hayata bakışı bilre değişiyor insanın efendim sevgisiz yüreğin boş çuvala benmesi boşuna değil yüreğiniz var olsun ve sevgili eşinizede ayrıca teşekkütr ederim güzel dileklerinden dolayı sevgilerimi yolluyorum bu iki güzel yüreğe efendim hoşçakal
merhaba efendim bazen tek bir kalimeden bile sayfalar dolusu yazılır insanın yüreğine dokunuyor bazı sözler galiba ben teşekkür ederim bu güzellikleri paylaşıp banada yorumlamaya izin verdiğiniz için efendim ben sevgiye sevdalı biriyim iyi geceler diliyorum her iki güzel yüreğe selam olsun efendim
adam gibi seveceksin zamanımızda kalmışmıdr dememek lazım adam gibi adamlar... her ne kadar adam olmayanlar çoğunluktaysa da adam gibi adamlarda var, gerçek sevgilerde güzeldi tebrikler bıraktım
Denizlere benzer ömrümüzün günleri, hep sakin olması ne mümkün! Dalgalanmak da var rüzgârlar yüzünden. Anlayışlı olmak gerek, katlanmayı bilmek gerek, sevginin miladındaki güzelliklerin hatırını gözetmek gerek, güven vermek-güven duymak gerek…. Sözün özü; her sevgi mutlaka saygıdan beslenir. Gönlünde merhamet ve sabır olmayanlarda gelip geçen bir hevestir sevda… Ben aşkı ölümsüz bilenlerdenim, bir ömür boyunca sevenlerdenim diyor bir şarkı… Ne mutlu sevgisi pazara kadar değil mezara kadar olanlara… Sevgide mutlu olmak için güzel tavsiyeler veren bir şiirdi. Tebrik ederim Üstad. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle.
sevdin mi ilk ve son kez seveceksin koşulsuz beklentisiz ve sınırsız
Sabah geldim ama belki sesli dinlerim diye yorum yazmadim.. Hocam herkes o kadar dertliki,sukursuz ve sikayetci toplummu oluyoruz nedir. Gercekten sevmeye vaktimiz yok yada bir kerelik sevgiye sabirimiz yok...Hersey gibi sevgide demi yozlasiyoruz.. Saygilar hocam...
"Gönül bir kere bir daha sevemez ki" bu şarkıyı anımsatan harika bir şiirdi sevdaya dair nice güzel duygularla kaleme alınmış bu nefis şiirinizi gönülden alkışlıyor saygılar sunuyorum..
kalemini her alanda kullanan yüreği tebrik ederim. şiir oldukça anlamlı.evet seveceksen bir kere sevmeli ama yaşı önemli olmadan. aşk üzerine güzel bir çalışma.
ben de bana dediniz demedim üstadım, üzerime de alınmadım asla-- kişinin kendini bilmek gibi irfanı olamaz--- demem o ki,, yapan da kaybediyor----dünya yüzünde---- belkide toplum bu yüzden bitti eridi gitti,
kötüler asla gülmezler--sadece iyileri ağlatırlar-- çok hoşuma gider bu cümle sanırım toplumdaki yara bu oldu,,
Bence de şiirin anlattığı gibi severse insan, gerçekten sevmiş olur. Sanki ondan başka bir insan onun kaderinde yokmuş gibi, ilgisini, yüreğini ortaya koymalı. Karşılaştırmadan hiçbirşeyle, yazabileceği en iyi şiiri yazar gibi sevmeli. Yürümediğinde, şiiri silmemeli anılardan. Saygı duyarak, anmasını da bilmeli. Kısa, net ve güzel bir anlatımdı. Saygılarımla.
ne kadar doğru...özel olmalı sevdiğin...aynı şekilde oda sende bulduğunu başkasında bulamıyacak.....ve aşk her dakika kapıyı çalan bişi değildir....günümüz aşıkları gibi...aşk her yerde değil...aşk zivelerde...olmalı...ulaşılması zor olmalı ki ...kolay inilmesin eteklerinden...ne güzeldi...şiir...kutlarım emeği yüreği...
Sevgi, sevmek güzel diyoruz, ilk ve son bu, ama olmuyor, düşlerde kalıyor sevda da, o düşünü kurduğumuz sevgili bizim hayalimizde yaşattığımızdan çok farklıymış.
DOĞRUSU EVET ÖYLE ONDAN BAŞKASINI SEVMEYECEKSİN..SÖZ İLE GERÇEK YAŞAMDA ŞARTLAR ÇOK ÇABUK DEĞİŞİYOR TOPRAĞIM,ZAMAN ESKİDİKÇE BİZLERDE ESKİYOR,GERÇEKLERİ VE GERÇEK YÜZLERİ DAHA İYİ GÖRÜP KAVRAMA YETENEKLERİMİZ GELİŞİM GÖSTERİYOR.BİRDE BAKIYORUZK,İ ZAMAN SU MİSALİ AKMIŞDA AKMIŞ..HEYHAT DİYORUZ AMA ÇOK GEÇ.KEŞKE HERŞEY TOZ PEMBE KALSAYDI YÜREKTEN KUTLADIM
Ama,bir nokta var ki,sevdiğiniz kişi,sizin gibi sevemiyorsa,karşılıksız sevseniz de,o aşk, o sevgi devam edemiyor ne yazık ki.Yüreğinize gömüyorsunuz sevda ateşini,ve dokunup dokunup yanıyorsunuz. yeri dolmuyor bir daha...
Çok yönlü kişiliğinize hayranlığımı bildirirken,saygılarımı sunuyorum,Öğretmenim.