(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk dizesinden itibaren okuru ele geçiren şiirlerden biriydi. Seçtiğiniz imgelere,söyleyiş biçimine,kurguya tebrikler. Kaleminizin gücü süreğen kalsın.Sayfanıza her gelişimde doğru bir tercih yapmış olmanın keyfiyle ayrılıyorum,elimde ganimetim.
Issız kum çöllerinde zambaklar açtıran ,yetmezmiş gibi o zambakları güldüren ,yumurtaları olduran,çiçekleri açtıran ilahi şifrenin Sevgi olduğunu çözen ve bunu bize söz ustalığı ile aktaran duygulu yüreği kutluyor ve alkışlıyorum. Selam,sevgi ve saygılarımla...
BUNLAR DÜNYADA HİÇBİR ŞEYİN TESADÜFİ OLMADIĞININ DELİLLERİDİR,OLANA BAKARAK OLDURANI GÖRDÜM BU DİZELERDE.AYRICA USTA BİR ŞAİRİN EVRENİ KAVRAYIŞINI VE BÜTÜN BUNLARI YİNE AYNI USTALIKLA ŞİİRE AKTARDIĞINI GÖRDÜM.KALEMİNİZE VE GÖNÜL GÖZÜNÜZE SAĞLIK...SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
teşekkür ederim minik serçe.sana burada minik serçe demek istiyorum izninle.aynı onun gibi bedenin küçük ama yüreğin kocaman.ve bu yürek bu minik bedene sığmıyor taşıyorsun bazen sel gibi.
Mübişim bu nasıl dizeler böyle... tam sürpriz yaptın bu yeni şiirinle, bunu senden dinlemek nasip olmadı bana malesef. Sakın yazamıyorum deme, yazmaya ve bize nazlanıyorsun gibi geldi bana. Artık naz yok bak ona göre. Bizi mahrum etme gönül pınarından akan bu güzelliklerden, e mi canım. Sevgiyle kal, yüreğine sağlık.
fırtına öncesi sesizlik demiştim ben işte duyguların en yücesi sevgiyi anlatmışsın en özünden.heleki ben gibi aşka aşık sevgiye karışık insanlar için bundan güzelimi olur. kalemine sağlık minik serçe.
BEN BİLİYORDUM YAVAŞ YAVAŞ AÇILACAĞINI GÜZELLİKLER GETİRECEĞİNİ DEFTERİMİZE. BİR GÜZELLİK DAHA SUNDUN KALEMİNDEN SEVGİLİ DOST. BAŞARILAR DİLERİM. SEVGİLERİMLE.