(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN DÜNYA-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN DÜNYA-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekanı cennet olsun bir yıldız da böyle kaymış geride kalanlara sabırlar versin..Duyarlı o güzel yüreğinizi kutlarım Mehmet Öğretmen..Selm ve saygılarım her daim size..
Gençlik uçtu gitti elden. Yaşamaya geldik güya. Kaç dostumu aldın benden. Dibi delik yalan dünya.
Sırası gelen gidecek Mehmet hocam.Geride acı ve keder bıraksalar da Ölüm genç ihtiyar demiyor.Allah nur içimde yatırsın.Mekanı cennet olsun. Selam saygılar efendim.
Gençlik uçtu gitti elden. Yaşamaya geldik güya. Kaç dostumu aldın benden. Dibi delik yalan dünya.
Mehmet Aktaş Teknik Öğretmen.
Gerçektende öyle ömür su gibi akıyor, bir varmış bir yokmuş misali herkez devrini tamamlıyor ve gidiyor sıra bizede gelecek, önemli olan kulluk görevini yaparak yüz akıyla gidebilmek iyi insandı dedittirebilirsek ne mutlu bize hocamızın anlamlı dörtlüğünü kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Sizi sayfamda tekrar görmekten bahtiyarım değerli üstadım. Her canlı bir gün ölümü tadacaktır diyor yüce Mevlam. Ölümden kaçış yok. Allah ,dediğiniz gibi yüz akı ile gitmeyi nasip etsin. Yunus diyarına ve değerli şairine saygılar...
EMEĞİNE ÖZÜNE DOST ALLAHA EYVALHA ALLAHA RAHMET EYLESİN MEKANI CENENT OLSUN EV HALKI VE KABLESİ SAĞ OSLUN ÖZÜN ÖMÜRLER NASİL OLSUN GERİ KALAN KAVİMİNE SEVGİLER
Yüce ALLAH bizlerin sizlerin ve tüm kardeşlerimizin ölmüşlerine Rahmet eylesin.Bu dünya imtihanını hayırlısı ile kazanmayı nasip etsin,selam ve dua ile.bu dörtlüğü size hediye ediyorum.
Dünya bir imtihan yeri, Başarana helal olsun Giden gelmez artık geri İnananlara selam olsun.
Umutsuzluk neden olsun, Hüsran olur sonra sonun Kalpler iman ile dolsun Aniden değişir hayat yolun..Ferhan
EVET HOCAM HOŞ BİR DÖRTLÜK BİR GÜN BİZLERDE ÖLECEĞİZ HOCAM ALLAHIN EMRİ BÖYLE HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAK ARKADAŞINIZA ALLAHDAN RAHMET DİLERİM BAŞINIZ SAĞ OLSUN SAYGILARIMLA...
Gençlik uçtu gitti elden. Yaşamaya geldik güya. Kaç dostumu aldın benden. Dibi delik yalan dünya.
Mehmet Aktaş Teknik Öğretmen
Hayat bir alımlık nefes aslında acı olan dünyadan ayrılmak değil ahirette birleşememek Ölen arkadaşınıza Rahmandan Rahmet diliyorum Ailesine ve siz yakınlarına başsağlığ dilerim. Çok güzeldi tebriklerimle Osman AKSOY
osman aksoy tarafından 9/9/2012 12:10:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
ülkem ne çektiyse savaştan ve silahtan çekti yarınları sizler kuracaksınız yeni baştan insanlık adına dostluk adına ben sizler onlar hep kardeşiz derdi benim öğretmenim
toprakta üretmeyi gösterirdi uygulamalı tarım dersimizde çalışın sizde üretin ileri düzeye gidin umutsuzluk çiçekleri açmasın bu topraklarda ektikleriniz yeşerip boy verecek umudunuz olsun yarınlara gözlerinizde en yorgun yerinde olsanızda yaşamın derdi beni öğretmenim bir daha sorulmasın işte benim öğretmenim
1957/1962 yılları arasında Aydın/Söke/ Yenidoğan köyü ilk okulunda mazimdir.
bu bayramda da ışık içinde yat mekanın cennet olsun bana ilk kalem tutmasını öğreten saygı değer öğretmenim (Halil Karaçolak)
Mekanları cennettir Mehmet hoca sevilen birini kaybetmenin sancısı var dizelerde..Size sağlıklı ömürler..(ÖĞRETMENİM) İSİMLİ ŞİİRİMDEN ALINTIYLA yorum a katkım olsun istedim selam ve saygılarım her daim..
Sayın arkadaşım.Önce başınız sağolsun,nur içinde yatsın.Diyorum Allah ailesine sabır versin. İnsan kusurlu ve eksik yaratılmıştır. Yoksa insan güller gibi mis kokulu olabilirdi, bir çiçek gibi güzellikler dolu olabilirdi. Eksikliklerin amacı, bu yurdun geçiciliğini hatırlatmasıdır. Kusur ve eksiklikler, bu dünyadaki bedenimize mahsusturlar. Öldükten sonra,Ahirette, yeni bir bedenle, eksiksiz ve kusursuz bir şekilde yaratılacağımıza inanıyoruz.Ölüm aslında bir kurtuluştur.Ama biz insanoğlu bunu bir türlü öğrenemedik. Ölmeden önce önden gönderdiklerimiz bize yardım edecektir.Hastalıklar günahlarımızın kefaretidir .Bir ayette, dünyanın gerçek mahiyeti şöyle anlatılır: Bilin ki, dünya hayatı ancak bir oyun, '(eğlence türünden) tutkulu bir oyalama', bir süs, kendi aranızda bir övünme (süresi ve konusu), mal ve çocuklarda bir 'çoğalma-tutkusu'dur. Bir yağmur örneği gibi; onun bitirdiği ekin ekicilerin (veya kafirlerin) hoşuna gitmiştir, sonra kuruyuverir, bir de bakarsın ki sapsarı kesilmiş, sonra o, bir çer-çöp oluvermiştir. Ahirette ise şiddetli bir azap; Allah'tan bir mağfiret ve bir hoşnutluk (rıza) vardır. Dünya hayatı, aldanışolan bir metadan başka bir şey değildir. (Hadid Suresi, 20) Bir başka ayette ise, "gerçekten ahiret yurdu ise, asıl hayat odur" (Ankebut Suresi, 64) denir. "Asıl hayat"ımız olan ahiret ile geçici bir yurt olan dünya arasında, perde kadar ince bir sınır vardır. Ölüm, işte bu perdeyi kaldırır. Ölümle birlikte bu dünya ve bedenle olan ilişki kesilecek, yepyeni bir yaratılışla sonsuz hayata başlangıç yapılacaktır. Ölümle birlikte başlayacak olan hayat gerçek hayattır......
Sultan olsan ne yazar Ölüm yok mu dünyada Her tarafı bi mezar Ölüm yok mu dünyada
Sonu gelmez hayalin Ne olacak vay halin Beşik-mezar say halin Ölüm yok mu dünyada
Yarın yok dünlerin var “Beşeri” ünlerin var Sayılı günlerin var Ölüm yok mu dünyada
kaç yıl yaşarsan yaşa kaçılmaz gelir başa yazdır adını taşa Ölüm yok mu dünyada
Vadesi dolan kimler ayrılmadı ki aramızdan!... Ahmet Coşar öğretmenimizin mekanı Cennet olsun inşallah. Yakınları, sevenleri ve siz dostlarının başı sağ olsun... Dostluğa değer veren kalbinizi kutluyorum hocam. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Başın sağ olsun kardeşim allah rahmet eylesin Bu dunyada hiç bir murada ermesek o ölüm muradına ereceyiz yaranmışız ölmekten ötürü Arkadaşının rahmeti bol olsun kutlarım duyarlı yüreğini Daim ol