(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON SÖZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON SÖZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söze çok yakısan duygu ve sevgi, ikisi bir arada siir olmus gönüllerde... Şiir her zaman huzur verir… .................................. Saygı ve Selamlar.
seni sevdiğimde gözgöze geldiğimde ah! çekip KEŞKE dedim
beni benden aldın geleceğimi çaldın her şeye rağmen BELKİ dedim
bütün yaptıklarına rağmen son sözüm yine... NEYSE
Sayın arkadaşım.şiirin değişik benim gençlik yıllarımdaki şiirlerime benziyor.Ben bu tip şiirleri çok seviyorum.Kısa ama anlamlı.Kızı başta görüyorsun,keşke bu kız benim olsa diyorsun.Anlaşıyorsunuz ama,kız senin istediğin tipte biri çokmıyor..Ama gene sabrediyorsun,belki düzelir diyorsun.Kız aynı dangozun biri.Düzelmesi mümkün olmayan bir yaratık.ben böylelerine kusura bakma arkadaşım yaratık diyorum.Ayrılıyorsunuz,sen yine sabırlı davranıyorsun ve gayet efendi davranıp,neyse insanlık bende kalsın diyorsun ve başından defediyorsun.bak başından defetmediysen defet.böyleleri yola gelmez arkadaşım.Bir söz vardır....Bir söz vardır: Değirmen iki taştan; muhabbet ve sevgi iki baştan... Sevgi doğanın ikinci bir güneşidir! sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Kapında Dilenciyim..(Dua) .. Yoktan var edilen Aslı unuttu Merhamet ey Şanı Yüce merhamet Sahte mutlulukla kalbi kuruttu Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Gökyüzünden rahmet yağar aleme Yeryüzünden şer yükselir sinsice Teraziden denge kalktı gizlice Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Veren sensin,alan sensin-ler gitti Muhabbet ve huzur düzeni bitti Aç nefisler birbirini katletti Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Şiir her zaman huzur verir…
.................................. Saygı ve Selamlar.