Yarım asır önceydi tanışmıştım gurbetle Hasret körükle geldi ciğerimin közüne, Seslensen duyarım ben, bak geçmişe nispetle Sitem etme yazgına güller açtır sözüne.
Can duyarsa cananı, gurbet denir mi ona? Ateşin fıtratı ne? Pişmeden yenilir mi? Sırrını deme sakın o da söyler dostuna Sabırla pişmeyince murada erilir mi?
Bak gurbet iğnesiyle işlendin dantel gibi Nice inciler dizdin, gönlümün yağlığına, Her sözün yüreğime rahmetten damla gibi Can bulan varlığımdan niyaz var sağlığına.
İbrahim sen buldun mu gönlünün sultanını? Çöle inen nur gibi, buna şükran yeter mi? Kelâmı yaktı beni, sunarken şükranımı Mürşidim ol derim ben, bilmem kabul eder mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜRŞİDİM OL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜRŞİDİM OL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak gurbet iğnesiyle işlendin dantel gibi Nice inciler dizdin, gönlümün yağlığına, Her sözün yüreğime rahmetten damla gibi Can bulan varlığımdan niyaz var sağlığına. ---------------------- Bize göç dediler, ev sırtta dedik, Memleket sordular, tüm yurtta dedik!
Böyle cevap verdik, böyle dedik ya; Ne gurbete sığdık, ne de sılaya!
Sadece, sevdiklerimizin sağ ve sağlıklı olduğunu bilmekle teselli bulduk gurbet ellerinde yıllarca ,değerli kardeşim. Yüreğinize, kaleminize sağlık. Sevgiyle kalın.
şiirinizi şiirimin altında yorum bölümünde de okumuştum. çok güzel başarılı yürekten akan bir çağlayan gibi işliyor insanın içine. başarılar dilerim hocam. kaleminiz daim, dilekleriniz kabul olsun. saygılar.