(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİZİ İNCİTMEYEN SEVGİ OLSUN DUACINIZIM YOLU SEVGİDEN GEÇENLERE SELAMLAR OLSUN AŞK TAMAM YAŞANASI BİR DUYGU AMMA İÇİNDE SEVGİ VE SAYGI YOKSA NEYE YARARKİ KUTLARIM YAZMAK SANA YAKIŞIYOR CANAN HANIM
Sevgi elindeki bıçak gibidir Tutmasını bimezsen hep acıtır. Sen ceynan yüreğinde ateş bile tutarsın İçten içe yanarsın, ellere demezsin. Sevdiğin hayat, varsın adı aşk olmasın.
Hayata bakış açın, çok güzeldi... Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
merhaba gruba yeni katıldım yorumunuz için teşekkür ederim.hoşbulduk.buradaki sıcaklık insanı sarıyor hemen sanırım sanatçı insanların manyetik alanı bir başka oluyor. konuk gibiydim hemen evhalkına karıştım.işte bu duyguları taze tadan bir insan olarak diyorumki evet aşk güzel adrenalin ama diğer sevgileri hissetmek hiç değilse aşkın olmadığı yerde yüreğin nasıl tutmasını önlüyor. dediğiniz gibi.illaki aşk olmasada sevgi mutlaka lsun.şiirinizde insanlara ait en yüce duyguyu çok güzel işlemişsiniz .keleminize yüreğinize sağlık. sevgilerimle.
hocam kimse anlamıyor beni, yaralıyorum yürekleri, bin yıl geçse de yakacağım en sonunda kalbimdeki şiirleri...varsın adı aşk olmasın dediğiniz gibi, teslim olmuş olayım ellerimi kaldırayım, yengi benim zafer onun olsun ama farkına varmasın... varamaz da; çünkü ellerimle koydum toprağa, yalnız bıraktı beni bu dünyada!divane dediler deli dediler hoştu farkıma varmadılar bu daha da boştu. YALAN HER ŞEY HOCAM HEPİMİZ BİRBİRİMİZE ROL YAPIYORUZ, SEVGİLERİMİZ YALAN; YALAN İŞİMİZE GELİYOR YALANA KANIYORUZ, inanın ama bu şiir denizinde hala yitirdiğinize inanmadığım o insansıl benliğinizi koruyun. şİİRLERİN ÇOĞU YALAN! YALANCIYIZ BİZ!..... BEN NE KADAR KALPTEN YORUM YAPMAYA ÇALIŞSAM DA KENDİME ENGEL OLAMIYORUM BEN DE KİRLENİYOR KENDİMDEN UTANIYROUM. BENİ AFFEDİN HOCAM DENSİZLİK EDİP SİZİ SEÇTİM DİYE, BU YÜRECİĞİMİ SİZE DÖKESİM GELDİ; YÜREĞİM ELLERİNİZDE!... iSTER ALIN, İSTERSE VURUN ÇALIN YERLERE...KENDİNİZE EMANET OLUN SAYGILARIMLA... KUSUR İŞLEYİP HADDİMİ AŞTIYSAM /(Kİ AŞTIM AFFOLA)... TANRIYA EMANET OLUN..SİZİ SAYIYORUM...DEMEK Kİ SİZİ YAKIN BULDUM....
yüreğine sağlık çok anlamlı buldum dizelerinizi gerçekten hayatta sevilecek çok şey var zaman zaman ben bu nüansı yakalıyorum Tanrı nasıl binbir çiçek yaratmışsa bin bir çeşit mutluluk ve haz da yaratmış
Yüreğinize sağlık.
Çok güzel bir şiirdi.
Saygılarımla,