Sana bir şiir yazmak geldi içimden, Mısralara bir bir alınterimle beraber, Mürekkep kokusunu sindirerek, Ve içine sevgi sözcüklerini koyarak, Sana bu dizeleri oluşturdum sevdiğim.
Sana bir şiir yazmak geldi içimden, İçinde hasret ve özlem olan, Yangınlarımın kat kat arttığı, Hecelerin kalp sesimden oluştuğu, Sana bu mısraları oluşturdum sevdiğim.
Sana bir şiir yazmak geldi içimden, Gözbebeklerimde hergün hayalini kurarken, Mesafelere inat seviyor,yanıyor bedenim, Uzaktan uzağa olsada sevginle hergün inliyorken ben, Sana bu heceleri oluşturdum sevdiğim.
İşte bu şiir çıktı yüreğimden,satırlarla özdeşleşen, İçine sevgi ve aşkımı koyduğum, Kalem ve beden kokumla yazdığım. Biliyormusun? benim yaradandan sonra taptığım, Tek ilahım sensin ayışığım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Bir Şiir Yazdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Bir Şiir Yazdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın tadını almış bir kere Arda, Şimdi hasretle başı kalmış darda, Olsun o kadar bak kalbinin sesi, Tik tak,tik tak yankılanıyor satırlarda....ÇİMDİK....
Sevmek herkese yakışır.Önemli olan ona erişebilmektir.Galiba bunu başardın kardeşim.Her ikinizi de gönülden kutlarım.
Canım Arda abim. Ben sevmeyi sanırım sizden öğreneceğim tabi büyüynce :) Annemi ve seni bide kardeşimi çok seviyorum. Görüşeceğiz de zaten yeneceğim he he he
Sevmelere mesafeler engel değil, samimi, içten ve duygu doluydu, her mısarada aşk ve sevgi vardı...Kaleminiz hiç susmasın, yarınlarınız mutluluk ve güzelikler içinde el ele olsun...